fejlmeddelelse i IE7 om Hotmail.
Fra : Fl. Baumann

Dato : 24-05-07 20:15

Jeg får denne fejlbesked når jeg på min messenger 8.1 trykker på
mailknappen for at se mine (hot)mails.
Dette kommer i den åbnede browser IE 7.0 (i Vista)

Jeg har forgæves forsøgt at finde svaret i hjælp, og Microsoft
orker ikke at svare

"Der er et problem med dette websteds sikkerhedscertifikat."

"Denne organisations certifikat er blevet tilbagekaldt."

"Problemer med sikkerhedscertifikat kan skyldes et forsøg på at
narre dig eller opsnappe data, du sender til serveren.
Det anbefales, at du lukker denne webside og ikke fortsætter
til webstedet.
Klik her for at lukke denne webside.
Fortsæt til dette websted (anbefales ikke)."

"Flere oplysninger"
"Hvis du nåede til denne side ved at klikke på et link, skal du
kontrollere adressen på webstedet på adresselinjen for at sikre,
at det er den forventede adresse. "
"Når du går til et websted med en adresse som f.eks.
https://eksempel.com, skal du prøve at føje "www" til adressen
som her https://www.eksempel.com."
"Hvis du vælger at ignorere denne fejl og fortsætte, skal du ikke
opgive nogen personlige oplysninger på webstedet."

"Hvis du vil have flere oplysninger om "Certifikatfejl", skal du
se i Internet Explorer Hjælp."

--
Fl. Baumann