Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvilket program skal jeg bruge?
Fra : Jajen711@gmail.com

Dato : 24-05-07 20:17

Hej gruppe.

Jeg kunne tænke mig at lave tekniske animationer til til
undervisningsbrug i stil med disse: http://auto.howstuffworks.com/engine1.htm
Spørgmålet er hvilket program jeg skal bruge? Hvilket program er brugt
er brugt til at lave den på howstuffworks?

Tak for hjælpen

Mvh. Jan

Fra : Nederbasse

Dato : 24-05-07 21:01

<Jajen711@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Jan

Animationen på siden du har linket til, er lavet med Flash.
Du kan også lave animationer med Gmax som er en gratis version af 3D Max men
uden render enginen

Lars

Fra : Hagar

Dato : 24-05-07 22:00

> [...]
>
> Animationen på siden du har linket til, er lavet med Flash.
> Du kan også lave animationer med Gmax som er en gratis version af 3D Max

Du skulle vel ikke have et link til hvor man kan hente den, og stadig gratis
?

Hagar

Fra : Nederbasse

Dato : 25-05-07 08:29

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du skulle vel ikke have et link til hvor man kan hente den, og stadig
> gratis ?
>
> Hagar

Gmax kan hentes på dette site http://www.turbosquid.com/
du skal registrerer dig som bruger før det kan downloades
ellers findes programmet på forskellige spil cd rommer da det er beregnet
til at man selv kan lave udvidelser til spil

Lars

Fra : Rado

Dato : 30-05-07 13:28

On Thu, 24 May 2007 22:00:59 +0200, "Nederbasse" <xxx@xx.com> wrote:

>Du kan også lave animationer med Gmax som er en gratis version af 3D Max men
>uden render enginen

Hvad betyder denne forskel i praksis ?

--
Rado

"Mind KNOWS. It does not /learn/. All-knowledge is timeless
to an Illuminate." - Lao Russell