E-Mail
webnoob 5265
tælle antal mails i en mappe
Fra : rasmus

Dato : 24-05-07 14:28

Hejsa,

Findes der en måde hvorpå jeg kan se hvor mange mails, der ligger i en
bestemt postmappe(outlook 2003)

ras

Fra : L.E.P.

Dato : 24-05-07 15:20

Thu, 24 May 2007 15:28:21 +0200, skrev "rasmus" <nejtak@nejtak.dk> :

>Hejsa,
>
>Findes der en måde hvorpå jeg kan se hvor mange mails, der ligger i en
>bestemt postmappe(outlook 2003)
>
>ras

I Outlook 2000 står det i Statuslinjen.

Hilsen Lars

Fra : rasmus

Dato : 24-05-07 16:54

"L.E.P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse

> I Outlook 2000 står det i Statuslinjen.

- det gør det sørme også i 2003 ...

ras

Fra : Else Holm

Dato : 26-05-07 13:27

rasmus wrote:
> "L.E.P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse

> - det gør det sørme også i 2003 ...
>
> ras

- eller du kan højreklikke, når du står i mappen > Egenskaber
Vis det samlede antal emner - så står tallet i efter mappens
navn.

--
Else