Kan kun sende små mails
Fra : Steen Hjelmstrand

Dato : 23-05-07 13:36

Kender nogen til dette mystiske problem:
Jeg har, siden jeg fik kabelmodem, kun kunnet sende mails < 2 KB (ja,
kilobyte) fra min ene PC!
Fra den anden PC er der ingen problemer.
Begge PC'er er i netværk og forbundet til Internet via kabelmodem hos
WebSpeed.

Begge anvender Eudora som e-mail-program. Jeg har ikke umiddelbart kunnet
finde nogen indstillinger i Eudora som skulle begrænse
afsendelsesstørrelsen.

PC'en med problemet anvender XP med service Pack 2, den anden XP med service
pack 1. Jeg har forsøgt at slå firewallen fra, men det gjorde ingen forskel.

Hvis nogen har nogen ideer, bliver de modtaget med kyshånd.

Mvh.
Steen