Hvordan monteres Ninja og RAM her ?
Fra : Offroader

Dato : 23-05-07 14:22

Hej
Er det den rigtige vej jeg har monteret Ninja køleren her:
http://imgplace.com/directory/dir3141/1179926607_3046.jpg
....med hensyn til retningen på køleribberne i bunden som går samme vej som
chipsetradiatorens ribber ?

Og hvor skal den store ventilator sidde, hvilken side er bedst, og skal den
blæse eller suge for at være optimal ?

I manualen står at det er vigtigt at montere chassis_fan til mobo når man
installerer core2duo, men hvad gør man når man ikke bruger kabinet, men
bare et bundkort på en plade ?

Hvordan skal et afstemt RAM par (Corsair Dominator 2x1GB) monteres. Skal
der en i hver af de gule slots (A1 + B1) eller en i gul A1 + sort A2 ?

Tak til alle som svarer

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-07 20:13

"Offroader" <nospam@nospam.nospam> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://imgplace.com/directory/dir3141/1179926607_3046.jpg
> ...med hensyn til retningen på køleribberne i bunden som går samme vej som

Kender ikke lige køleren, men det ser rigtigt nok ud på billedet.

> Og hvor skal den store ventilator sidde, hvilken side er bedst, og skal
> den
> blæse eller suge for at være optimal ?

Jeg ville sætte den så den blæser ud mod PCI slotsene. Men da du ikke har
placeret bundkortet i et kabinet tvivler jeg på at det overhovedet er
nødvendigt med en blæser. Min infinity holder min E6600 på ca 24 grader,
sidder helelr ikke i et lukket kabinet, men i et møbel med åben front og
bag.

> I manualen står at det er vigtigt at montere chassis_fan til mobo når man
> installerer core2duo, men hvad gør man når man ikke bruger kabinet, men
> bare et bundkort på en plade ?

Lad bare være med at bruge den.

> Hvordan skal et afstemt RAM par (Corsair Dominator 2x1GB) monteres. Skal
> der en i hver af de gule slots (A1 + B1) eller en i gul A1 + sort A2 ?

I de to gule.

> Tak til alle som svarer

Det var så lidt