Opgradering fra MSN Hotmail til Windows Li~
Fra : FV

Dato : 22-05-07 21:10

Hej Alle,

Jeg har nu flere gange forsøgt uden held, at opgradere min MSN Hotmail-konto
til Windows Live Hotmail.

Hvad kan jeg gøre? Jeg har læst, at på et tidspunkt vil alle MSN
Hotmail-konto's blive opgraderet til Windows Live Hotmail, hvornår sker
dette?

Jeg får følgende besked:

Vi beklager, men du kan tilsyneladende ikke deltage i Windows Live Hotmail
på dette tidspunkt.
Dette kan skyldes:

-Du har en konto hos en af vores partnere og har andre funktioner, som
Windows Live Hotmail endnu ikke understøtter
-Windows Live Hotmail er ikke tilgængeligt i dit område på dette tidspunkt
-Du har en konto med forældrekontrol
-Dit Windows Live ID angiver, at du er under 13 år

Min mail bruger jeg også til Windows Live Messenger, hvis dette har nogen
betydning.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 23-05-07 05:04

FV skrev:

> -Windows Live Hotmail er ikke tilgængeligt i dit område på
> dette tidspunkt

Hvis du flytter til USA (find et passende postnummer et sted)
for en kort periode, fx mens du opgraderer, burde det hjælpe.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Lars Christensen

Dato : 23-05-07 10:35

On Wed, 23 May 2007 04:04:01 +0000 (UTC), Klaus Alexander Seistrup
<klaus@seistrup.dk> wrote:

>Hvis du flytter til USA (find et passende postnummer et sted)
>for en kort periode, fx mens du opgraderer, burde det hjælpe.

Efter sigende er 90210 det område i USA hvor der er flest Windows Live
Hotmail brugere