IE7 flere faner - startside
Fra : Mejer

Dato : 22-05-07 21:30

jow den er god nok, man kan have flere startsider i EI7, som åbner i
forskellige faner....det er ok smart

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 23-05-07 09:48

"Mejer" <jamera@FJERNsol.dk> wrote in message
> jow den er god nok, man kan have flere startsider i EI7, som åbner i
> forskellige faner....det er ok smart

Og Opera er lige et skridt foran... De har 9 kvikknapper, man selv kan
definere... Poera vinder igen igen..

/Ole

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 23-05-07 14:14

> Og Opera er lige et skridt foran... De har 9 kvikknapper, man selv kan
> definere... Poera vinder igen igen..
>

> /Ole

Hmmmm, hvilken markedsgruppe hører "staveplader" ind under?

/Ole

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 23-05-07 15:56

"/Ole \(6000\)" <x@xx.xxx> posting:

>Hmmmm, hvilken markedsgruppe hører "staveplader" ind under?

http://opera.softwolves.dk/tips-og-tricks.o#stavekontrol :)

Eller
http://operawatch.com/news/2007/03/ajax-spell-checker-in-opera.html
http://amix.dk/blog/viewEntry/19114
(som jeg dog ikke selv har haft tid til at lege med endnu, men det
kommer nok før eller siden)

--
What is life, except excuse for death,

http://operawatch.com/news/2007/04/research-finds-opera-users-are-most-satisfied.html

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 23-05-07 15:38

"Mejer" <jamera@FJERNsol.dk> posting:

>jow den er god nok, man kan have flere startsider i EI7, som åbner i
>forskellige faner....det er ok smart

Det samme tænkte en del sikkert for 9 år siden.

Fra : Mejer

Dato : 24-05-07 19:01

0k det kan faktisk godt være lidt irriterende at når man trykker på
home-knappen i browseren så åbner der 3 faner..

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-05-07 19:29

Den 24-05-07 20.00 skrev Mejer følgende:
> 0k det kan faktisk godt være lidt irriterende at når man trykker på
> home-knappen i browseren så åbner der 3 faner..

Så må man bare vænne sig til at klikke på pilen til højre for knappen og
så vælge den ønskede side.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man bliver aldrig for gammel til computer og internet. Læs om Signe som