MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Siden kan ikke vises
Fra : Optimus Prime

Dato : 22-05-07 09:47

Jeg har et besynderligt problem, som jeg håber i kan hjælpe mig med

I en netværksinstallation er maskinerne sat op til at starte på en
bestemt URL.

Men jeg har opdaget at nogle maskiner nogen gange ikke kan loade siden
og brugeren derfor mødes med et "siden kan ikke vises" - problemes løses
ved at opdatere med F5 eller ved at trykke på ikonet, så det er ikke
fordi URL'en ikke svarer eller sådan noget...

Nogen forslag til hvor man skal begynde at lede efter problemet?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-05-07 13:38

Den 22-05-07 10.46 skrev Optimus Prime følgende:

> [...]
> og brugeren derfor mødes med et "siden kan ikke vises" - problemes løses
> ved at opdatere med F5 eller ved at trykke på ikonet

Et gæt: Siden forsøges hentet, før netværksforbindelsen er oprettet. Så
vil brugeren netop få en "siden kan ikke vises". Når brugeren kan hente
siden ved at trykke på F5, er det vel fordi, netværksforbindelsen på det
tidspunkt er oprettet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan skræddersyr du startmenuen.