MS Windows
briani 27239
Kan ikke slette midlertidige filer
Fra : Jan Andersen

Dato : 22-05-07 07:07

Hejsa.

Jeg bruger ofte IE7 til at slette midlertidige internet filer og historikken
ved at vælfe funktioner, slet browser data, men der sker intet. Derefter
ville jeg se hvad der stod i funktioner, internet indstillinger, men så
popper der et vindue op der siger"Denne handling er blevet annuleret på
grund af begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministratoren.

Jeg er logget på som adm.

Nogen der har de vise sten

Med venlig hilsen
Jan

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 22-05-07 21:27

Jan Andersen skrev:
> [...]
> indstillinger, men så popper der et vindue op der siger"Denne
> handling er blevet annuleret på grund af begrænsninger på computeren.

Jeg ved ikke om det er en dirkte løsning, men det er da et forslag til at få
filerne slettet...jeg bruger programmet http://www.ccleaner.com/ som er
freeware. Så kan du eventuelt slette dine filer igennem det program. Men en
løsning på hvorfor ind computer brokker sig ved jeg ikke.

--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...