ASPImage på sin IIS
Fra : Peter Nielsen

Dato : 22-05-07 10:34

Hej NG

Jeg har downloadet ASPImage.. Men jeg kan ikke få det til at virke... Jeg
installerer det, og den skriver at installationen er færdig.. men der er
ikke noget ASPImage der virker på min computer... hva gør jeg galt her?

Peter

Fra : Jørn Andersen

Dato : 22-05-07 11:34

On Tue, 22 May 2007 11:34:01 +0200, "Peter Nielsen" <pedn@pedn.dk>
wrote:

>Jeg har downloadet ASPImage.. Men jeg kan ikke få det til at virke... Jeg
>installerer det, og den skriver at installationen er færdig.. men der er
>ikke noget ASPImage der virker på min computer... hva gør jeg galt her?

*Hvordan* virker det ikke?

Hvad siger den, hvis du skriver:
Set objImage = Server.CreateObject("AspImage.Image")
- ?

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Peter Nielsen

Dato : 22-05-07 12:24

> *Hvordan* virker det ikke?
>
> Hvad siger den, hvis du skriver:
> Set objImage = Server.CreateObject("AspImage.Image")
> - ?

Ugyldig klassestreng
test.asp, line 6

Det er det her jeg har hentet: