hvilket bundkort anbefales til core2duo?
Fra : kjeldsen

Dato : 22-05-07 04:42

jeg skal have et nyt bundkort og vil lige forhøre mig om hvad der kan
anbefales til en e6300 cpu?skal ikke køre med en sli opsætning.
budgettet siger max 1000,-

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 22-05-07 08:48

Hej

2 meget roste løsnininger til Core 2 Due (specielt i forhold til
overclocking) er Asus P5B (mange varianter) samt Gigabyte GA-965D-DS3 (samt
DS4 og DQ2)

Jeg har selv Gigabyte GA965D-DS4 og er veldig tilfreds. Her kører den med en
E4300 der kører 3,31GHz i stedet for de oprindeligt 1,8GHz.

M.v.h. Ole Frederiksen