MS Windows
briani 27239
Fra Vista til XP samtidig?
Fra : Main

Dato : 21-05-07 21:01

Hej

Et par spørgsmål:

Jeg har Vista fabrikinstallering på min bærbar (dvs. Visat følger ikke med
som seperat OS system på DVD), og vil gerne, grundet
kompatibilitetsproblemer med mit hardware og software, installere min XP.
Hvordan gør jeg det, uden at slette Vista og så have dualboot mellem de to?

Jeg kunne godt tænke mig, inden, at lave et bootabel image på dvd af min
nuværende fabriksVisat installation. Der er Acer recovery derpå, men det kan
kun lave en dvd, der kan indlæses fra Vista/Acer Recovery, og altså ikke
bootes fra en blank harddisk, hvis jeg kommer i den situation. Jeg har
prøvet mit Norton Ghost 9, som kan lave bootable dvd image, men det er
(også) inkompatibelt med Vista.

Main

Fra : news.telia.dk

Dato : 21-05-07 23:49

"Main" <doeFJERN@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har prøvet mit Norton Ghost 9, som kan lave bootable dvd image, men det er

Flot at visse producenter vælger at spare cden væk med det bøvl det giver,
måske kan du købe en færdig cd/dvd hos dem klar til brug

hilsen

Johnny