Andet multimedie
bentjuul 3670
Farve problem i Photoshop CS
Fra : Jess Andreasen

Dato : 21-05-07 18:52

Hej Gruppe

Jeg har efter re-installation fået det problem at mine billeder ser helt
forkerte ud i photoshop. De er alt for mørke og farverne er ikke klare. Der
er ingen problemer i Acdsee.
Jeg bruger Windows XP, G6800, Dell 1905, Photoshop CS.
Er det en ICC der skal ændres? Jeg sybtes jeg har prøvet alt, men kan ikke
løse problemet.

VH Jess

Fra : steen

Dato : 24-05-07 07:14

> Er det en ICC der skal ændres? Jeg sybtes jeg har prøvet alt, men kan ikke
> løse problemet.
>
> VH Jess

Har du prøvet at checke farveindstillingerne: shift+ctrl+k

MVH
Steen
www.gral.dk

Fra : Thomas G. Madsen