MS Windows
briani 27239
Windows Media player under Vista igen
Fra : flemming chr. nielse~

Dato : 21-05-07 00:39

Efterhånden har jeg muligvis fundet en løsning med de lydproblemer i Windows
Media Player, som jeg tidligere har efterlyst en forklaring på (et par
nyhedsmeddelelser nede), og måske kan forklaringen interessere andre:

Min bærbare er forsynet med et eksternt hukommelseskort, og WMP har åbenbart
lynende travlt med at synkronisere med hukommelseskortet. På det ligger der
et væld af feriebilleder, som den bare har at lade ligge i fred og ro.
Hvorfor skal de partout lægges ind i WMPs bibliotek? For at undgå det skal
man åbenbart ignorere en lang række mapper i forb. med synkronisering, og
det har jeg nu gjort. Men hukommelseskortet optræder stadig i WMP, så helt
slippe af med en forbindelse kan man tilsyneladende ikke.

Hvorfor kan WMP i stedet for alle de automatiske påfund ikke bare holde sig
til det, den er sat i verden for: at afspille, hvad jeg beder den om og ikke
interessere sig for andet.

Når den har så travlt med at synkronisere, er det jo ikke underligt, at den
ikke kan koncentrere sig om lyden.

Det ser ud til at være forklaringen.

mvh.

Flemming