Dansk Google i IE7/Vista
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-05-07 21:29

Hejsa

Har Vista Home Prem. på min Medion 8822.

I IE7 har jeg Google som foretrukken søgemaskine ved siden af
adresselinien, men den søger på den engelske google.

Kan jeg ikke få den til, at søge på dansk google? Havde ingen
problemer på min gamle XP Prof. maskine.

På forhånd tak

--
Martin Lind Johansen
Kolding, DK

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-05-07 21:55

http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.software.browser/browse_thread/thread/3ba17543186a4862/8c9aca11a9907f15?&hl=da#8c9aca11a9907f15

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-05-07 23:32

On 20 May 2007 20:55:00 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.software.browser/browse_thread/thread/3ba17543186a4862/8c9aca11a9907f15?&hl=da#8c9aca11a9907f15

Du er for sej !

Det virker jo :)

Takker mange gange!

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-05-07 21:56

"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev :

>Kan jeg ikke få den til, at søge på dansk google?

Klik på pilen ved siden af luppen => Find flere søgemaskiner og
du får mulighed for at ændre det.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-05-07 23:30

On Sun, 20 May 2007 22:55:44 +0200, Kerim Ellentoft
<kerim@mail.tele.invalid> wrote:

>Klik på pilen ved siden af luppen => Find flere søgemaskiner og
>du får mulighed for at ændre det.

Det må være sent og jeg blind.. for kan kun tilføje en google - kan
hverken ændre sprog eller noget umiddelbart.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-05-07 23:42

"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev :

>Det må være sent og jeg blind.. for kan kun tilføje en google - kan
>hverken ændre sprog eller noget umiddelbart.

Du kommer ind på
http://www.microsoft.com/windows/ie/searchguide/en-uk/default.mspx?dcsref=http://runonce.msn.com/runonce2.aspx
Ude til højre er der en gul boks, hvor du kan ændre det ved at
skrive linket til google.dk.

Iøvrigt nøjagtig det samme, som Ivan henviste til.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-05-07 23:55

On Mon, 21 May 2007 00:41:55 +0200, Kerim Ellentoft
> [...]

>skrive linket til google.dk.
>
>Iøvrigt nøjagtig det samme, som Ivan henviste til.

Som skrevet.. det er sent.. skulle lige hjælpes lidt. Havde flere
gange været derinde, men tænkte ikke lige over, at skrive google.dk
fremfor, at klikke i oversigten.. hehe

Det var nemlig derinde jeg tilføjede Google i første omgang og tænkte
derfor ikke lige yderligere over siden, da jeg i XP gjorde det samme
og fik dansk søgning og nu i Vista gav det engelsk søgning.

:)

Fra : rene

Dato : 28-05-07 18:54

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende

Fra : rene

Dato : 28-05-07 18:54

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-05-07 19:11

rene skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og
> havd de nu hedder

Og ?

Signaturen er et fristed, hvor man på max 4 linier kan have sin
egen lille filosofi og alt muligt andet, der egentlig ikke har
noget med emnet at gøre.

Du kan læse lidt om det her:

http://usenet.dk/netikette/signatur.html

Fut er sat til dk.admin.netikette da den diskussion er uden for
denne gruppes emne.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard