Manglende menulinje
Fra : Kert Rats

Dato : 20-05-07 16:25

Jeg har indtil i dag haft menulinjen vist i IE 7.0, men nu er menulinjen
væk.
Jeg har tjekket i Funktioner, at der er sat flueben i "Menulinje" - det er
der! Hvis jeg klikker på "Menulinje", så er markeringen/fluebenet stadig
sat.
Men menulinjen vises under ingen omstændigheder.

Hvordan for jeg menulinjen frem igen?

Glæder mig meget til at høre fra jer.

Venligst

Kert Rats

Fra : Kert Rats

Dato : 21-05-07 17:53

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sat.
> Men menulinjen vises under ingen omstændigheder.

Løsningen kom pludselig, da jeg ved at højreklikke på kommandoværktøjslinjen
markerede nogle af mulighederne, og plup! så var "Menulinje" igen til at
aktivere/deaktivere.
Samtidig fik jeg alle de andre muligheder tilbage, f.eks. Windows Update og
Indstillinger.

Hvordan problemet og løsningen hænger sammen, kan jeg ikke sige.
Men - nu virker det igen.

Venligst

Kert Rats