Bundmaling igen...igen
Fra : Kim Gomez

Dato : 18-05-07 18:25

Kære NG

Hvordan gør jeg hvis jeg har givet min båd glasfiber og topcoat???

Kan jeg male bundmaling direkte på topcoaten?

Skal jeg benytte en primer ovenpå topcoaten før jeg kan bruge bundmaling?

Skal jeg have topcoaten af og male bundmaling direkte på glasfiberen?

Skal jeg benytte primer på glasfiberen og derefter bundmaling?

På forhånd tak

mvh

Kim

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 18-05-07 18:53

Idet jeg formoder vi taler om rigtig topcoat og ikke den maling som hedder
Topcoat, så skal den bare matteres med sandpapir, have en ikke-epoxy baseret
primer og så bundmaling.

Bjarke

Fra : Kim Gomez

Dato : 18-05-07 22:01

Hej Bjarke...

Tak for svaret...

Men ved en grundig undersøgelse på nettet efter epoxy fri primer, er det
ikke lykkedes mig at finde nogen.....har du evt. et navn og hvor jeg kan
købe det??

mvh

Kim
"Bjarke M. Christensen" <bjarkeNG@grevestrand_punktum_danmark> skrev i en