Kvindelig mc kører til syden uge 26
Fra : Kim Rundblad

Dato : 18-05-07 22:10

Er du kvinde med egen mc, vil du med syd på i uge 26 ? Jeg er mand på 47 år
og vil gerne have selskab af sød kvinde. Er nem og tilgængelig...

Fra : Stephan G

Dato : 18-05-07 22:34

Prøv at søge her:

http://www.dating.dk/

Fra : Finn og Angela

Dato : 18-05-07 22:34

"Kim Rundblad" <kimguldgraver@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er du kvinde med egen mc, vil du med syd på i uge 26 ? Jeg er mand på 47
> år og vil gerne have selskab af sød kvinde. Er nem og tilgængelig...
- men ikke OMgængelig ?

--
Hilsen
Finn Christensen

Fra : Lars Holst

Dato : 18-05-07 23:00

"Kim Rundblad" <kimguldgraver@hotmail.com> said in

> Er du kvinde med egen mc, vil du med syd på i uge 26 ? Jeg er mand på
> 47 år og vil gerne have selskab af sød kvinde. Er nem og
> tilgængelig...

Er det derfor du har købt MC?
For at få sex?

--
Lars Holst

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-07 23:39

Lars Holst wrote:
> "Kim Rundblad" <kimguldgraver@hotmail.com> said in

> Er det derfor du har købt MC?
> For at få sex?

Tyv tror hver mand stjæler?

--
Kim

Fra : Dr. Enduro

Dato : 19-05-07 08:07

Lars Holst skrev:
> "Kim Rundblad" <kimguldgraver@hotmail.com> said in

> Er det derfor du har købt MC?
> For at få sex?

Arh, lad da være med at ødelægge det for manden. Jeg håber, han finder
en sød dame, som også synes det er sjovt at køre på mc sammen. Lykke
til, Kim-drengen!

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-07 08:50

On Sat, 19 May 2007 09:07:11 +0200, Dr. Enduro wrote:

> Arh, lad da være med at ødelægge det for manden. Jeg håber, han finder
> en sød dame, som også synes det er sjovt at køre på mc sammen. Lykke
> til, Kim-drengen!

Hørt, det er dog uffatteligt så dårligt voksne mennesker er til at rumme
det faktum, at mennesker gerne vil være par. :-/

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Ulvir

Dato : 19-05-07 14:14

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> skrev i
meddelelsen news:1e5eq3haixlf9.1aeiumg0huyi4$.dlg@40tude.net...

> Hørt, det er dog uffatteligt så dårligt voksne mennesker er til at rumme
> det faktum, at mennesker gerne vil være par. :-/

Og manden underskriver sig som 'Mc elsker', så helt galt er det vel ikke..

Fra : SB

Dato : 19-05-07 20:41

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> "Kim Rundblad" <kimguldgraver@hotmail.com> said in

> Er det derfor du har købt MC?
> For at få sex?
>
> --
> Lars Holst

virker det for dig?

Søren

Fra : Dr. Enduro

Dato : 20-05-07 07:58

SB skrev:

> virker det for dig?
>
> Søren

Hehe, det ser ikke sådan ud...

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Lars Holst

Dato : 22-05-07 09:17

"Dr. Enduro" <gætselv@mail.dk> said in news:f2orhc$qs8$1
@news01.versatel.de:

> Hehe, det ser ikke sådan ud...

Måske er der en god chance for at få klamydia når man køber en MC.

--
Lars Holst

Fra : Jim Andersen

Dato : 21-05-07 13:46

Lars Holst wrote:
> Er det derfor du har købt MC?
> For at få sex?

Er der andre grunde?

/jim

Fra : Moller

Dato : 21-05-07 20:04

Jim Andersen skrev:

> Er der andre grunde?

   Se sej ud ;) derfor jeg køre MZ........ HA HA HA HA

--
VH
   Moller

Fra : SB

Dato : 24-05-07 18:29

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Se sej ud ;) derfor jeg køre MZ........ HA HA HA HA
>
> --
> VH
> Moller

De skulle være ret effektiv hvis man ønsker at score en forhenværende
østtysk kvindlig O.L.vægtløfter i lederhosen, bare noget jeg har hørt...

/Søren

Fra : Ulvir

Dato : 19-05-07 14:16

"Kim Rundblad" <kimguldgraver@hotmail.com> skrev i meddelelsen

Ups.. Det var en helt anden postering.. Anyway, held og lykke! Det er
rart at køre med en sød dame bagpå eller ved siden af..

Fra : Stephan G

Dato : 19-05-07 21:20

Stephan G skrev:
> Prøv at søge her:
>
> http://www.dating.dk/

Sorry man, jeg ville bare lave lidt skæg. Synes nu også, at der blev
lidt af en hetz mod den arme mand, da vi åbenbart var flere, der fik
samme ide

Held og lykke til ham :)

Stephan