Skandinavian Bikemeet
Fra : dots

Dato : 18-05-07 12:59

Så er der kun et par timer til at Black Betty ruller det tunge skyts ud på
landevejen mod Roskilde, med den afsindige tophastighed af 78 km/t
Vi ses derude
--
- dots -
Dnepr MT16

Fra : Steen Gruby

Dato : 18-05-07 16:05

On Fri, 18 May 2007 13:59:11 +0200, "dots" <dots@tdcadsl.dk> wrote:

Hej.

>Så er der kun et par timer til at Black Betty ruller det tunge skyts ud på
>landevejen mod Roskilde, med den afsindige tophastighed af 78 km/t
>Vi ses derude

Jeg har lige været en tur i Næstved.
Vejene omkring Roskilde er spækket med noget der ligner en MC med
aberibbe ,-)
Der bliver sikkert gang i den.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Max Andersen

Dato : 19-05-07 17:25

Steen Gruby wrote:
> [...]
>
> Hej.
>
> Jeg har lige været en tur i Næstved.
> Vejene omkring Roskilde er spækket med noget der ligner en MC med

Ja, der har været mange Motorcykler, og konen og jeg tog derned for lige
at se på sagerne.

Meen 400 kr. for bare at kigge et par timer, var sgu liiiiige groft nok.
Vi kom kl. 14, og fik at vide at vi kunne komme igen kl. 16, for der
ville det koste 250 kr pr. hoved. For en hel weekend er det en gofin
pris, inkl. camping, m.v.For bare at se os lidt omkring var det sgu for
meget.

Glæder mig til at høre om det, hvis nogen har været der forbi.

Max

Fra : Morten

Dato : 19-05-07 23:41

En hotdog uden pyndt 25 kr og en lille pizza lidt større end en femmer 35 kr
ja de tager vidst røven på folk med de svensker priser
Der er vidst mange der er lidt skuffet, men vejret har jo heller ikke været
det bedste

Mvh Morten

Fra : Moller

Dato : 20-05-07 09:35

Morten skrev:
> [...]
> ja de tager vidst røven på folk med de svensker priser
> Der er vidst mange der er lidt skuffet, men vejret har jo heller ikke været

   Puha, så er det godt at vi har TPT ;)

--
VH
   Moller

Fra : dots

Dato : 20-05-07 21:28

"Morten" <bladlus@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kr ja de tager vidst røven på folk med de svensker priser
> Der er vidst mange der er lidt skuffet, men vejret har jo heller ikke

Jaja..
Vi er flere der er lidt skuffede, men hvad kan man næsten forvente andet fra
de arrangører..
Jeg siger det samme som adskillige svenskere - Swedish Bikemeet tilbage!
Her var alt for mange restriktioner og som allerede nævnt - så tog de sig
sig rigtig godt betalt allerede fra indgangen.

Men så må man jo selv ta' det gratis sjov man ka' få --
-- og det gjorde vi sg da.
Tilladt eller ej.
Min MT16 (for de ukyndige - en MT16 er en russisk 650cc med sidevogn,
bakgear, håndbremse og med træk også på sidevognshjulet) kørte taxa kørsel
hele natten på hele pladsen, endte til slut op midt i musikteltet, med en
glad svensker velbehageligt henslængt i sidevognen. Jeg skulle satme ha
forlangt bare 5kr pr billede der blev taget af os den fredag aften - så
havde entreen været tjent ind.
Men jeg glemte det - fordi det blev skægt/festligt/fornøjeligt på vores måde

Om de (arrangørerne) kunne li' det, næh det ku de nok ikke, men det må de
om - er det BikeMeet eller hva'...............

dots
Dnepr MT16

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 20-05-07 13:49

Max Andersen <max@militant.dk> writes:

> Glæder mig til at høre om det, hvis nogen har været der forbi.

Jeg var forbi - som andre har nævnt var det en dyr fornøjelse, men det
har absolut også været en god weekend i gode venners selskab.

Vi valgte at køre ind til Roskilde og købe mad og øl i går, og det
sparede vi helt sikkert mange penge ved, og så kunne vi sidde og hygge
os i vores lejr det meste af dagen i går.

Der var en rigtig fin test-bænk med CO-måler fra KJ-motorcykler
stillet op. De havde dog slet ikke travlt, så de havde tid til at give
gode råd med på vejen til dem der fik bænket deres cykler. Jeg så fx
en Triumph Rocket III lægge 175 Nm.

Der var helt klart en overvægt af Harleyer og andre choppere,
fordelingen var noget anderledes end den plejer at være til Træf på
toppen.

Jeg tror ikke at der kom helt så mange som de havde håbet på. Der var
i hvert fald god plads på campingpladsen der hvor vi boede. Der var
også en del der kørte hjem efter at vi havde et par timers regn lørdag
formiddag.

Nu har jeg været der, jeg har haft en god weekend, men jeg tror ikke
jeg tager til træffet næste år.

--
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*