Telmore. Fedt nok !? :-/
Fra : R.A.Nielsen.

Dato : 05-07-01 05:14

Nu er der sådant et pres på Telmore's lorte 200Mhz server at man ikke
længere kan tanke op og min konto er på minus.
Fuck noget skrammel.
Andre med samme trouble?

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-07-01 07:06

R.A.Nielsen. skrev:

>Nu er der sådant et pres på Telmore's lorte 200Mhz server at man ikke
>længere kan tanke op og min konto er på minus.
>Fuck noget skrammel.
>Andre med samme trouble?

Næ, mine problemer har mere med urimelige skribenter og
lokumsgloser på nettet at gøre.

Hvis ikke folk var så hidsige med at skulle skifte samme dag som
det blev muligt, ville der ikke være noget problem.

Havde du forestillet dig at Telmores skulle indkøbe en
supercomputer til at klare presset i 3 dage hvor en 386SX 16 MHz
er nok til daglig?

--
Bertel
Min usenetstatistik er blevet opdateret. Se min

Fra : R.A.Nielsen.

Dato : 05-07-01 19:02

"Bertel Lund Hansen" <nospamto@lundhansen.dk> skrev:

> Næ, mine problemer har mere med urimelige
> skribenter og lokumsgloser på nettet at gøre.

Du har taget mit indlæg alt alt for højtidligt. Det er lidt træls, at
stå som gammel kunde og ikke kunne få 'fyldt' sin telefon op med taletid
pga. et for dårligt gennemprøvet EDB-system.

> Hvis ikke folk var så hidsige med at skulle skifte
> samme dag som det blev muligt, ville der ikke være
> noget problem.

Nej, men det burde systemet kunne tåle og det burde i det mindste ikke
påvirke allerede eksisterende kunder!

> Havde du forestillet dig at Telmores skulle indkøbe en
> supercomputer til at klare presset i 3 dage hvor en
> 386SX 16 MHz er nok til daglig?

Det lyder da ikke urimeligt, i supermarkedet har de også mange flere
kasseapparater som de egentligt havde brug for.

Men det er da rart at det virker igen, bare lidt surt at der skulle gå
skår i glæden pga. et for ringe EDB anlæg.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-07-01 08:23

"R.A.Nielsen." wrote:

> Nej, men det burde systemet kunne tåle .....

Tja, så ville systemet være dyrere. Og dermed også minutpriserne.

Man kan ikke forlange samme "service" i discount-forretninger som i
specialforretningerne.

Det er en grund til at tingene koster det tingene koster.

> og det burde i det mindste ikke
> påvirke allerede eksisterende kunder!

Tja, så vil du altså foreslå, at telmore at et system til nye kunder
og et til eksisterende. Altså doppelt så meget udstyr. Hvilken
indflydelse tror du, at det ville få på minutprisen?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)

Fra : Martin Andersen

Dato : 06-07-01 10:14

Carsten Riis wrote:

> Tja, så vil du altså foreslå, at telmore at et system til nye kunder
> og et til eksisterende. Altså doppelt så meget udstyr. Hvilken
> indflydelse tror du, at det ville få på minutprisen?

Hvis de kører med en 200 Mhz server idag, som nævnt ovenfor, så
ville det ikke koste ret meget at få ydelsen mere end fordoblet ved
at købe endnu en.

Martin.

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-07-01 11:23

Martin Andersen wrote:

> Hvis de kører med en 200 Mhz server idag, som nævnt ovenfor, så
> ville det ikke koste ret meget at få ydelsen mere end fordoblet ved
> at købe endnu en.

Det er jo ikke kun de 200Mhz. Det er jo også alle de andre dele i
edb-anlægget som skal opgraderes.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-07-01 12:47

R.A.Nielsen. skrev:

>Du har taget mit indlæg alt alt for højtidligt. Det er lidt træls, at
>stå som gammel kunde og ikke kunne få 'fyldt' sin telefon op med taletid
>pga. et for dårligt gennemprøvet EDB-system.

Ja.

>Nej, men det burde systemet kunne tåle

Nej.

Jeg er helt med på at systemerne skal dimensioneres så de kan
klare en normal belastning *samt* de spidsbelastninger der
jævnligt kommer.

Den opståede situation er en engangsforeteelse. Derfor er det
spild at dimensionere og køre et system der kan klare den.

--
Bertel

Fra : Vezzel

Dato : 05-07-01 07:45

On Thu, 5 Jul 2001 06:14:26 +0200, "R.A.Nielsen."
<spectrus@get2net.dk> wrote:

>Nu er der sådant et pres på Telmore's lorte 200Mhz server at man ikke
>længere kan tanke op og min konto er på minus.
>Fuck noget skrammel.
>Andre med samme trouble?

Ja, det kører bare for dem...

På forsiden står der at der er problemer med PBS, og man skal bare
ringe ind til Telmore hvis man købe mere taletid. Det har jeg lige
gjort, men de kan ikke hjælpe da deres system er brudt ned.... Suk!
--
Hilsen Vezzel
www.vezzel.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-07-01 08:08

"R.A.Nielsen." wrote:

> Nu er der sådant et pres på Telmore's lorte 200Mhz server at man ikke
> længere kan tanke op og min konto er på minus.
> Fuck noget skrammel.
> Andre med samme trouble?

Tja, man får hvad man betaler for. Nå ja, man kan jo ikke betale.
Surt hva!

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)

Fra : Martin Koch

Dato : 05-07-01 21:46

....hvem var det der nævnte noget om at Telmore styrer 100 i forhold til eks.
Telia ? ...

Tja ... Jeg kan kun sige at jeg ringer fint lige nu fra min Telia mobifon
.... HEHEHE

/Martin

Fra : Flemming

Dato : 05-07-01 22:04

"Martin Koch" <martin@koch.dk> wrote in message
> [...]
> Telia ? ...
>
> Tja ... Jeg kan kun sige at jeg ringer fint lige nu fra min Telia mobifon

Det gør jeg også .... lidt endnu , for om ikke så lang tid, så ringer jeg
til 1/2 pris hos Telemore ... hæhæhæ....

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 14-07-01 07:45

> Det gør jeg også .... lidt endnu , for om ikke så lang tid, så ringer jeg
> til 1/2 pris hos Telemore ... hæhæhæ....

> Mvh. Flemming
> See good thing in bad things

Også jeg er konverteret fra Telia´s taletidskort til Telmore.
Så får vi at se, hvem der vinder i denne religionskrig (eller taber penge).
Den som ler sidst, ler som bekendt bedst.

Mvh
Bjarne