Icemat .. Er en musemåtte hardware ?
Fra : JKADK

Dato : 05-07-01 02:20

Well subject .. hvilken gruppe skulle det ellers være ?

sagen er den at jeg har kig på www.icemat.com fordi jeg kan lide den ..
cool udseende må man sige .. og fordi jeg kan se at det er en måtte der
holder medmindre jeg taber den på gulvet .. men er den god ? Prisen
virker ikke videre afskrækkende men der er jo ingen grund til at smide
små 300 ,- ud af vinduet hvis det nu er noget hø .. så hvad siger i der
kender den ?

P.S: Jeg sidder ved et Logitech cordles Desktop Pro med tilhørende mus

MVH

Fra : Kim Bruun

Dato : 05-07-01 07:40

Hejsa,
"JKADK" <JKADK@HOTMAIL.COM> wrote in message

> [...]
> virker ikke videre afskrækkende men der er jo ingen grund til at smide
> små 300 ,- ud af vinduet hvis det nu er noget hø .. så hvad siger i der

Jeg har den. Og jeg synes den er god. Jeg er bla. fri for støv og snavs i
min mus. Rengøringen er let. En fugtig klud og den er klaret.

Den er 100 gange bedre en de der standard kunstof måtter.

Men det kommer an på om du kun spiller. Så skal du nok kigge på Razer måtten
i stedet.

> P.S: Jeg sidder ved et Logitech cordles Desktop Pro med tilhørende mus

Jeg har en Logitech Cordless MouseMan Wheel, og den fungerer som den skal!!

Mvh Kim Bruun

Fra : JKADK

Dato : 05-07-01 09:48

In article <9i123j$547$1@sunsite.dk>, k.bruun@agfaservice.dk says...
> [...]
> i stedet.

> Jeg har en Logitech Cordless MouseMan Wheel, og den fungerer som den skal!!

Ok .. jeg købe den .. og jeg spille forøvrigt stort set ikke så helt
galt er det vist ikke.

MVH

Fra : Jakob-H

Dato : 05-07-01 12:14

Jeg har en Logitech GamingMouse (For hård mus! Skrid Razer :p) og IceMat.
Jeg spiller mest Counter-Strike på højt plan, og jeg er 100% tilfreds med
begge dele (Mus og måtte)
Begge dele kan anbefales, da de hver kun koster ca. 200kr

--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Jakob-H - Jakob-H@softhome.net

Fra : Kong Kent

Dato : 08-07-01 10:28

> Jeg har den. Og jeg synes den er god. Jeg er bla. fri for støv og snavs i
> min mus. Rengøringen er let. En fugtig klud og den er klaret.

Jeps. Det er dejligt let

> Men det kommer an på om du kun spiller. Så skal du nok kigge på Razer
måtten
> i stedet.

Jeg har både icemat og RazerBoomslang2000 musen. Men jeg mener afgjort at
icemat er bedre til spil end Razer måtten. Min kammerat har både en Razer
mus og måtte, men han skifter også snart til glaspladen.

Icemat er som skabt til at spille. Med en god mus med en hård trackball er
måtten uhyre præcis, men det behøver jeg vel ikke fortælle dig

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Kåre Andersen

Dato : 05-07-01 15:30

> [...]
> kender den ?
>

> P.S: Jeg sidder ved et Logitech cordles Desktop Pro med tilhørende mus

Har lige købt den for 200 kr. på http://www.mm-data.dk (kan sikkert også fås
til samme pris andre steder) og den virker perfekt!!!

MVH

Kåre

Fra : Madsen

Dato : 05-07-01 22:14

"Kåre Andersen" <kja@e-privat.dk> skrev:

> Har lige købt den for 200 kr. på http://www.mm-data.dk (kan sikkert også fås
> til samme pris andre steder) og den virker perfekt!!!

Og sådan en djævel er nok ikke egnet til optiske mus, eller er den
mon?

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Peter Olsen

Dato : 05-07-01 23:45

Nope, men der kan du få fUnc og sUrface1030 der virker med optiske mus.
Ellers EverGlide Attackpads.

--

Peter Olsen
olsen@worldonline.dk

Fra : Nicolai Pedersen

Dato : 05-07-01 22:15

On Thu, 5 Jul 2001 16:29:55 +0200, "Kåre Andersen" <kja@e-privat.dk>
wrote:

>"JKADK" <JKADK@HOTMAIL.COM> wrote in message

>Har lige købt den for 200 kr. på http://www.mm-data.dk (kan sikkert også fås
>til samme pris andre steder) og den virker perfekt!!!

Well blir den ik kold at have med at gøre egentligt?? Er det ik
nærmest bare et stykke glas der er lavet om til en mussemåtte??

Greetings from Nico_P

Fra : Kong Kent

Dato : 08-07-01 10:26

> Well blir den ik kold at have med at gøre egentligt?? Er det ik
> nærmest bare et stykke glas der er lavet om til en mussemåtte??

Den bliver ikke kold. Og JO, det er bare et stykke glas. Men det virker
simpelthen fantastisk! Prøv det, og du vil aldrig vende tilbage til de
fnulrende stofmåtter!