øv forgiftning
Fra : tina hedeman

Dato : 16-05-07 13:48

Hej med jer

Har været til dyrlæge idag da min tæve ikke har spist siden lørdag. Hun har
drukket meget og tisset meget.
Troded og håbede det "bare" var blærebetændelse.
Jeg skulle have en urin prøve med og han kunne se at levertal og nyretal var
lidt høje.
Så nu får hun lidt pencilin og skal have noget andet foder et stykke tid.
Jeg skal så se om en mdr om det ser bedre ud.
Så der er ingen træning den næste måned hun skal holdes i ro.
Øv øv det er surt. Hun ligger bare og sover. Men de her dage sover hun inde
i vores seng så jeg kan holde øje med hende hvis hun skal ud.
Hun har lavet nogle uheld inde.

Hilsen tina

Fra : lh

Dato : 16-05-07 15:03

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Øv øv det er surt. Hun ligger bare og sover. Men de her dage sover hun
> inde i vores seng så jeg kan holde øje med hende hvis hun skal ud.

En måned syntes jeg da godt nok er lang tid, specielt hvis hunden ikke har
det bedre. Hvad med livmoderbetændelse, er der tjekket for det? Det kan også
give de symptomer med at den drikker meget, eller sukkersyge?
I overskriften skriver du forgiftning - hvad er den forgiftet med?

Mvh

lh

Fra : tina hedeman

Dato : 16-05-07 19:07

hej med dig

hun er steraliseret så det kan ikke være livmoderbetændelse.
Jeg ved ikke hvad hun kan have spist for hun plejer ikke at være sart.
Sidste onsdag lagde jeg et spor med en agerhøne en jeg havde i fryseren.
Hun vil elleres ikke tage den i munden vil bare finde den. Men denne gang
vil hun spise den, så jeg ved ikke
om det kan være den??
Jeg har virkelig ingen ide om hvad det kan være.

Jeg ser jo omm hun har det bedre bare efter det pencilin hun har fået virker
hun mere kvik. Men lange gå ture bliver det ikke til.
Jeg skulle se om ca 1 måned tage en ny urinprøve med for at se om det er
faldet.
Mht til træning er det mig selv der har sat den tid. Og hvis det ikke bliver
bedre venter vi jo bare.

hilsen tna