billeder fra hundetræning
Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 16-05-07 13:12

ja, det er så "bare" fra deres krudt afbrænding det første kvarter (Emmas
hold), men meget sjovt at de dem indbyrdes, så hvis nogen skulle have lyst
til at se med, så kommer der en bunke her;

http://www.photopassion.dk/webgrafik/hundeleg%20SimpleViewer_v17/

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 16-05-07 13:26

Torben og Marie-louise Ager, skrev:
> [...]
> (Emmas hold), men meget sjovt at de dem indbyrdes, så hvis nogen
> skulle have lyst til at se med, så kommer der en bunke her;

Herlige billeder
Jeg vil have den Rotte fra holdet

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 16-05-07 14:12

> Herlige billeder
> Jeg vil have den Rotte fra holdet

Han hedder Albert, og har fået lammetæsk af den bedte ting sidst i
galleriet..Kikki..(-;
Han er en bandit, men enormt lækker, og ikke engang et år endnu..så han
bliver stoooooor..

mvh. marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-05-07 14:42

Tak for billeder. Håber du fik min mail denne gang
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 16-05-07 14:48

> Tak for billeder. Håber du fik min mail denne gang

Jeps, den er gået ind..(-;

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 16-05-07 14:44

> [...]
> galleriet..Kikki..(-;
> Han er en bandit, men enormt lækker, og ikke engang et år endnu..så

Han bliver seriøs, sikken et skulderparti og brystkasse han
allerede har, meget flot hund må du hilse ejerne fra mig og sige

/Jens

Fra : Søren LH

Dato : 16-05-07 19:22

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:464af506$0$21931$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> hold), men meget sjovt at de dem indbyrdes, så hvis nogen skulle have lyst
> til at se med, så kommer der en bunke her;

Dejlige hunde.

Men hvad er den sorte for en race? Det må vel næsten være en blanding -
eller er det en helsort border collie?

Mvh
Søren

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 16-05-07 20:29

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Dejlige hunde.
>
> Men hvad er den sorte for en race? Det må vel næsten være en blanding -

belgisk hyrdehund.. Basse hedder han, faktisk et ret dejlig en af slagsen,
med en god psyke.

mvh. marie

Fra : Søren LH

Dato : 16-05-07 20:58

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:464b5b7f$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> "Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse

> belgisk hyrdehund.. Basse hedder han, faktisk et ret dejlig en af slagsen,
> med en god psyke.
>
> mvh. marie

OK, en groenendal. Ja belgierne er virkelig dejlige, dem der har en ok
psyke. Har selv været på nippet til at anskaffe sådan en, omend ikke sort.

Mvh
Søren

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 16-05-07 21:13

> [...]
>
> OK, en groenendal. Ja belgierne er virkelig dejlige, dem der har en ok
> psyke. Har selv været på nippet til at anskaffe sådan en, omend ikke sort.

jeg er nu mest til de grå/sorte, de kan være meget smukke, men jeg synes at
netop deres psyke svinger uhyrligt meget fra hund til hund, inden for denne
race.
Men nu aldrig noget jeg kunne finde på at have.

mvh.marie