Udstationering
Fra : C.H

Dato : 15-05-07 11:29

Jeg ved godt, at det hører til i markedsgruppen, men lidt civil ulydighed
gør verden sjovere at leve i

Det drejer sig om Cassius´ kennel, der har en otte ugers tæve, de gerne vil
have udstationeret og uddannet til en avlskåring.
Vilkårene er gode, men det kan der jo snakkes mere om, hvis der er en
interesse..

Tæven er fra Glarbo Texi og Manolo vom Barbatus. Farfaren er Crok vom
Erlenbusch.

Connie

Fra : qfha

Dato : 15-05-07 21:19

On 15 Maj, 12:28, "C.H" <vax...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> interesse..
>
> Tæven er fra Glarbo Texi og Manolo vom Barbatus. Farfaren er Crok vom

Det synes jeg bestemt er et emne her til gruppen. Held og lykke med
det. Har desværre selv hunde nok.

mvh
qfha

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 18-05-07 20:02

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> interesse..
>
> Tæven er fra Glarbo Texi og Manolo vom Barbatus. Farfaren er Crok vom

Connie, lad mig introducere den for 54 kg ren fjolleri.
Kan stadig huske hvorledes en vis anden hund reagerede da den blev gjort
bekendt med tilværelsen udenfor kennelen.
Iøvrigt er tæven fra Rottstein aus Vejle og hannen er Bernard wom
udepåsjovognyekvindfolk mit glitter und spas.

Michael

Fra : C.H

Dato : 21-05-07 10:40

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Connie, lad mig introducere den for 54 kg ren fjolleri.
> Kan stadig huske hvorledes en vis anden hund reagerede da den blev gjort
> bekendt med tilværelsen udenfor kennelen.

Jow jow, vi må jo se i øjnene, at Cassius er en glimrende repræsentant for
sit køn - Der kommer en vældig kvinde, jeg smider mig for hendes føder....
Goooodt opdraget hjemmefra er han
Og så åd hun forresten hans første politistav - så bare vent til han bliver
voksen, så skal hun få politistav

Vi kommer forbi til sommer, så skal den have gas...

> Iøvrigt er tæven fra Rottstein aus Vejle og hannen er Bernard wom
> udepåsjovognyekvindfolk mit glitter und spas.

Fiiine linjer!!

Connie