Det er pinligt!
Fra : Leyna

Dato : 15-05-07 08:52

Efter at Hans er flyttet hjemmefra (han stortrives nu), så er her
blevet noget mere stille. Der er ikke nogen der gøer fordi der kører
en bil forbi på vejen (Hans gøede konsekvent af alt og alle, indtil
han fandt ud af om de måtte være her), og der sker åbenbart heller
ikke det store ved at der kommer nogen.

I går havde vi været ude på en lang og opslidende gåtur. Vaks trak den
ene vej og Oy halede den anden vej, og begge mine arme var ved at
blive flået af. Normalt går de faktisk begge pænt i snor, men der var
åbenbart fært af noget der var mere spændende end at skulle tænke på
den gode opdragelse. Ergo var vi alle 3 trætte, da vi kom hjem, og da
min mand åbenbart var forsinket, så mente jeg godt vi lige kunne
snuppe en lur på sofaen.

Det gjorde vi så alle 3, og da jeg vågnede (som den første), sad min
mand i stuen, mens de 2 hunde stadig snorksov. Han havde været hjemme
i 1½ time, og ingen af køterne havde rørt så meget som et knurhår!

Nu ved jeg godt at hundene jo kender min mand, men derfor må de gerne
lige gøre opmærksom på at der kommer nogen - uanset hvem det er! Og
det plejer de da osse. Det er direkte pinligt at de slet ikke opdager
NOGET, og nu har jeg så et godt argument for endnu en gang at bringe
antallet af hunde op. Jeg er da nødt til at ha' bare en med et minimum
af vagt i.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Hm

Dato : 15-05-07 09:40

> [...]
> NOGET, og nu har jeg så et godt argument for endnu en gang at bringe
> antallet af hunde op. Jeg er da nødt til at ha' bare en med et minimum

Hej Leyna
nu tror jeg nu nok at dine hunde har hørt at din mand kom hjem, men de
kender jo ham og de lyde han laver når han kommer hjem
De skal jo også lige vende sig til at Hans ikke er der og bare vent til hans
søn bliver lidt ældre, så skal han nok tage over.
M- e- n hvis det er for at have en undskyldning (god eller dårlig) for at
få endnu en hund så er den da ok

Hanne/ hvis hund aldrig bliver for træt til at sige til når der kommer nogen

Fra : Leyna

Dato : 15-05-07 10:00

On Tue, 15 May 2007 10:40:00 +0200, "Hm" <mishama@hongnet.dk> wrote:

>De skal jo også lige vende sig til at Hans ikke er der og bare vent til hans
>søn bliver lidt ældre, så skal han nok tage over.

Oy er Vaks' søn og ikke Hans'. Hans var kastreret da vi overtog, så
han laver ingen hvalpe!

>M- e- n hvis det er for at have en undskyldning (god eller dårlig) for at
>få endnu en hund så er den da ok

Nej, det var nu mest for sjov, for de to jeg har nu fylder rigeligt i
vores liv, men det mangler den hund der er lidt anderledes. Vaks og Oy
er så ens. Altså ikke af udseende, men i temperament og opførsel. Hans
var en god modvægt, og iøvrigt næsten altid gæsternes favorit. Ganske
få falder så pladask for Vaks, men Oy er der ikke rigtigt nogen der er
vilde med. Lidt sjovt at det er hvalpen der er lidt udenfor, men sådan
er det. Og Oy er da bedøvende ligeglad. Men han ser gerne at min
datter medbringer sin hvalp (Oy's halvsøster), for så skal der bare
leges igennem. *GGG*

>Hanne/ hvis hund aldrig bliver for træt til at sige til når der kommer nogen

Nu må du ikke overfuse mig, hvis jeg husker forkert, men er det ikke
en Schæfer du har? De bliver vist aldrig trætte af at passe på. Måske
John snart skal ha' Milo omplaceret?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 15-05-07 13:14

"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i meddelelsen
> Nu må du ikke overfuse mig, hvis jeg husker forkert, men er det ikke
> en Schæfer du har? De bliver vist aldrig trætte af at passe på. Måske
> John snart skal ha' Milo omplaceret?

Du må gerne "låne" ham når vi tager på ferie.
Skal gerne bringe og hente

Problemet er bare at du så bliver så glad for ham at du ikke vil af med ham
igen.

Han bliver normalt passet på en af Dyrenes internats pensioner, og de er så
glade for ham at de glæder sig til at han kommer.

ps han må for guds skyld ikke blive barfet, han er jo bedre vant

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 15-05-07 13:33

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> Han bliver normalt passet på en af Dyrenes internats pensioner, og de er
> så glade for ham at de glæder sig til at han kommer.

GG..de tør vel ikke at sige andet..(-;

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 15-05-07 18:16

Torben og Marie-louise Ager, skrev:
> "jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> GG..de tør vel ikke at sige andet..(-;

De tjener fede penge på at vise ham frem som skræk
og advarsel for hvor galt det kan gå i hundeavl

/Jens

Fra : jopa

Dato : 15-05-07 18:50

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen
> De tjener fede penge på at vise ham frem som skræk
> og advarsel for hvor galt det kan gå i hundeavl

Det var dog svært som jeg skal stå for skud altid

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 15-05-07 20:58

jopa, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen
>>

> Det var dog svært som jeg skal stå for skud altid

Gad hvide hvorfor ???

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 15-05-07 15:59

On Tue, 15 May 2007 14:13:58 +0200, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i meddelelsen
>

>Du må gerne "låne" ham når vi tager på ferie.
>Skal gerne bringe og hente

hehe... så vidt jeg husker, så er han ikke så glad for andre
(han)hunde...?

>Problemet er bare at du så bliver så glad for ham at du ikke vil af med ham
>igen.

Det er vel ikke noget problem. Så beholder jeg ham da bare!

>ps han må for guds skyld ikke blive barfet, han er jo bedre vant

Jeg er stoppet med barf, og hvis du havde fulgt med her havde du vidst
det, og jeg kan heller ikke katte nok til mere end et par dage,
såeh...
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 15-05-07 17:58

> Jeg er stoppet med barf, og hvis du havde fulgt med her havde du vidst
> det, og jeg kan heller ikke katte nok til mere end et par dage,
> såeh...
> --

Nu er jeg degraderet til B medlem siden årskiftet så det er ikke så tit jeg
skimmer gruppen mere.
Den er også rimeligt kedelig tøvs a

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 15-05-07 18:15

jopa, skrev:

> ps han må for guds skyld ikke blive barfet, han er jo bedre vant

Nej for satan, den slags mad får han tynd mave af.
Det kræver jo at hunden har et naturligt forhold til foder

/Jens (hvis hunde lige har ædt kallun+grøntmix)

Fra : Hm

Dato : 15-05-07 13:54

> Oy er Vaks' søn og ikke Hans'. Hans var kastreret da vi overtog, så
> han laver ingen hvalpe!

***********************************
Ja, hvor pinligt kan det være, jeg troede jeg havde styr på det, men nej,

***************************************

..> Nu må du ikke overfuse mig, hvis jeg husker forkert, men er det ikke
> en Schæfer du har? De bliver vist aldrig trætte af at passe på.

Jo, Leyna du husker helt rigtigt, (ikke som mig) selvom du havde husket
forkert så kunne jeg aldrig finde på at overfuse nogen

Hanne/ hvis hund heller aldrig bliver for træt til at kysse dem der evt.
skulle komme på besøg. (træls)

Fra : Leyna

Dato : 15-05-07 16:02

On Tue, 15 May 2007 14:53:57 +0200, "Hm" <mishama@hongnet.dk> wrote:

>***********************************
>Ja, hvor pinligt kan det være, jeg troede jeg havde styr på det, men nej,

Jeg tror den eneste her der virkelig har styr på hvem der er hvem og
hvem der ejer hvilke racer er Tove. Hun har "sagsmapper" på os
allesammen!
> [...]
>Jo, Leyna du husker helt rigtigt, (ikke som mig) selvom du havde husket
>forkert så kunne jeg aldrig finde på at overfuse nogen

Det ville da ellers ha' været en oplagt mulighed.

>Hanne/ hvis hund heller aldrig bliver for træt til at kysse dem der evt.
>skulle komme på besøg. (træls)

Det lyder som en rigtig lallehund. Lige noget for mig. Bare aflever!

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-05-07 17:23

In news:lnij43topfj7n1t7t7r5q0lccl6h41kc4d@4ax.com,
Leyna <leyna@leyna.dk> typed:
> [...]
> og
> hvem der ejer hvilke racer er Tove. Hun har "sagsmapper" på os

Nah, "sagsmapper" er nok så meget sagt, men jeg har da
"stjålet" et par vovser i tidens løb. Og nu er det altså at jeg
liiiige må spørge. Hvorfor har jeg ikke Hannes hund i mit album ?
Jeg ville da meget gerne se ham "kyssevovsen", og så en schæfer oven
i købet der er vist noget jeg har overset, eller har der ikke
været billeder af ham til almindelig beundring ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Hm

Dato : 15-05-07 18:58

> [...]
> købet der er vist noget jeg har overset, eller har der ikke været
> billeder af ham til almindelig beundring ?

Hej Tove
Nej, der har ikke været billeder af Queeni (Schæfertæve på 19 mdr.). , jeg
er så dårlig til at få taget mig sammen til at fotografere, men jeg som
tænkt mig (adskillige gange) at få lavet den hjemmeside færdig.
Men et par billeder har jeg da, så hvis du vil have et par stykker så skriv
hvor jeg kommer af med dem

Hanne/ som bestemt har en lalleglad kysse vovse

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-05-07 19:21

In news:65021$4649f48b$551837b9$26756@news.arrownet.dk,
Hm <mishama@hongnet.dk> typed:
> [...]
> fotografere, men jeg som tænkt mig (adskillige gange) at få lavet
> den hjemmeside færdig. Men et par billeder har jeg da, så hvis du

Jo tak, det vil jeg da *meget* gerne. E-mail adr.: minimiv snabela
privat dot dk

Jeg kom vist til at skrive "ham" om Queeni - undskyld. Glæder mig
til at se hende. Har jo selv haft en skøn schæfertæve engang.

Fra : Hm

Dato : 15-05-07 20:16

Tove skrev bl.a. :
Glæder mig
> til at se hende. Har jo selv haft en skøn schæfertæve engang.

Hej,
så har jeg sendt et par billeder til Tove, af den lalleglade kysse vovse som
bl.a. er vild med mine børnebørn

Hanne/ som er en utrolig dårlig fotograf

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-05-07 21:10

In news:c9228$464a06ee$551837b9$7349@news.arrownet.dk,
Hm <mishama@hongnet.dk> typed:
> Hej,
> så har jeg sendt et par billeder til Tove, af den lalleglade kysse
> vovse som bl.a. er vild med mine børnebørn

Hej Hanne.

*Tusind* tak for billederne. Yndige små piger, dine børnebørn.
Queeni er også bare en virkelig smuk hund, højavl ligesom min Asia
var, og med det samme smukke hoved og gode øjne. Hun er en rigtig
dejlig hund. Jeg kan godt forstå, at du er glad for hende.

> Hanne/ som er en utrolig dårlig fotograf

Det synes jeg godt nok ikke. Det er gode og klare billeder, de kan
ikke være bedre.

P.S. Jeg sidder og tænker på, at der er flere i gruppen der sender
fotos, hvor de bruger nogle bestemte steder på nettet til at sende
deres fotos fra. Èt af stederne hedder vist nok "Picasaweb" eller
noget i den retning, og så vidt jeg ved, (er ikke helt sikker), så
er det gratis at lægge billeder ind der, eller (abonnere rettere
sagt).

Jeg kunne godt unde resten af gruppen at se den dejlige hund,

Fra : Leyna

Dato : 16-05-07 08:33

On Tue, 15 May 2007 21:16:18 +0200, "Hm" <mishama@hongnet.dk> wrote:

> [...]
>>
>Hej,
>så har jeg sendt et par billeder til Tove, af den lalleglade kysse vovse som

Fint, så får hun da i det mindste lov til at se den. *snøft*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Leyna

Dato : 15-05-07 19:29

On Tue, 15 May 2007 19:57:52 +0200, "Hm" <mishama@hongnet.dk> wrote:

>Men et par billeder har jeg da, så hvis du vil have et par stykker så skriv
>hvor jeg kommer af med dem

Vi vil da osse se den!!!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 15-05-07 19:33

> Vi vil da osse se den!!!

Hvem gider se billeder af en dum schæfer ?

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-05-07 19:43

In news:4649fcfc$0$184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
jopa <admin@jp-web.invalid> typed:
> "Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i meddelelsen

> Hvem gider se billeder af en dum schæfer ?

Det gør JEG søde John. Jeg har mange af Milo ved du nok

Fra : Leyna

Dato : 15-05-07 20:04

YES! *LOL*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 15-05-07 21:01

Tove Krieger, skrev:
> In news:4649fcfc$0$184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> jopa <admin@jp-web.invalid> typed:

> Det gør JEG søde John. Jeg har mange af Milo ved du nok

Vi snakkede Schæfere, ikke mærklige hybrider
af Hyæner+hvad-ved-jeg

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 15-05-07 20:04

On Tue, 15 May 2007 20:33:22 +0200, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i meddelelsen

>Hvem gider se billeder af en dum schæfer ?

Nej, men nu var det jo heller ikke Milo vi skulle se, vel?

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 15-05-07 20:18

> Nej, men nu var det jo heller ikke Milo vi skulle se, vel?

ØV
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 15-05-07 20:19

> Nej, men nu var det jo heller ikke Milo vi skulle se, vel?

ROFL!! -det var en dum SCHÆFER, ingen har talt om milo ((o;

mvh. marie

Fra : Leyna

Dato : 16-05-07 08:32

On Tue, 15 May 2007 21:19:18 +0200, "Torben og Marie-louise Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

>ROFL!! -det var en dum SCHÆFER, ingen har talt om milo ((o;

Nej netop. Og det får stakkels John så traumer over!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 15-05-07 20:59

jopa, skrev:
> "Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i meddelelsen

> Hvem gider se billeder af en dum schæfer ?

Der findes ingen af en klog Schæfer

/Jens

Fra : jopa

Dato : 15-05-07 21:06

> Der findes ingen af en klog Schæfer

Ok når i plager så kommer der et her
http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=48

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-05-07 21:43

In news:464a12c5$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
jopa <admin@jp-web.invalid> typed:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen

> Ok når i plager så kommer der et her
> http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=48

Det er rigtigt John. Og sig osse' bare noget til ham når han er fræk

Fra : pwh

Dato : 15-05-07 22:32

jopa, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen

> Ok når i plager så kommer der et her
> http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=48

Tak john.
Lige som jeg opfatter en Schæfer,
lille og skvattet

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 16-05-07 08:34

On Tue, 15 May 2007 22:06:18 +0200, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>"pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen

>Ok når i plager så kommer der et her
>http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=48

Du kunne bare ikke nære dig, vel?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Hm

Dato : 15-05-07 21:14

> Der findes ingen af en klog Schæfer
>
> /Jens

Hej,
nej ikke før nu, hvor jeg har sendt billeder til Tove

Hanne/ som har en klog schæfer

Fra : pwh

Dato : 15-05-07 18:12

Leyna, skrev:
> Måske
> John snart skal ha' Milo omplaceret?

Zoologisk have har sagt NEJ

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 15-05-07 09:47

> Efter at Hans er flyttet hjemmefra (han stortrives nu), så er her
> blevet noget mere stille.

Det lyder godt, at Hans har faldet til i sit nye hjem, dejligt at læse!
men selv om man har liv i huset i forvejen, kan der meget hurtigt blive
stille, hvis der mangler en enkelt, kender det alt for godt (-;

> [...]
> blive flået af. Normalt går de faktisk begge pænt i snor, men der var
> åbenbart fært af noget der var mere spændende end at skulle tænke på

-Og det er smask irriterende når de har sådanne dage.. (-;

> Det gjorde vi så alle 3, og da jeg vågnede (som den første), sad min
> mand i stuen, mens de 2 hunde stadig snorksov. Han havde været hjemme
> i 1½ time, og ingen af køterne havde rørt så meget som et knurhår!

He... Vi har også fået nogle billige grin ind i mellem her, hvis det samme
sker, specielt Ebbe tager det meget personligt og ser decideret ud til at
han føler sig pinligt berørt, hvis han har sovet i timen..GGG.

Sååå du må ud og finde dig et arrigt spektakel som kan gø og larme som en
sindssyg..(o;

mvh. marie

Fra : Leyna

Dato : 15-05-07 10:12

On Tue, 15 May 2007 10:46:43 +0200, "Torben og Marie-louise Ager"
> [...]

>men selv om man har liv i huset i forvejen, kan der meget hurtigt blive
>stille, hvis der mangler en enkelt, kender det alt for godt (-;

Hans har bare fået det så godt, og det ville være en dødssyns at
bringe ham hjem. Han styrer huset med hård pote, og har fået et helt
nyt liv. Han er godt nok kommet langt fra den bette, skravlede
underhund jeg overtog i sin tid.

Og så er det lidt sjovt med stilheden, for man mærkede ellers ikke
noget til at man havde Hans. Han holdt sig mest for sig selv, og
indtog meget gerne dobbeltsengen. Ingen vilde lege fra hans side, men
han var altid vagtsom, og ALLE fik lige en god gang skæld-ud, hvis de
kom i nærheden af vores grund. Tænk at man kan mangle det?

>-Og det er smask irriterende når de har sådanne dage.. (-;

Jeps, man er fuldkommen ødelagt bagefter. Min opererede venstrehånd
svumlede da osse op til ballonstørrelse, men ud skal de jo.

>Sååå du må ud og finde dig et arrigt spektakel som kan gø og larme som en
>sindssyg..(o;

Jeg ved sørme ikke om manden vil være enig!

Men a propos... Der bliver ikke stolet meget på mig i familien mht
anskaffelse af nye dyr. Jeg passede jo Hans og Maggie (min datters
hunde) i week-enden, og da kom min svoger på besøg. Hans lå
selvfølgelig oppe i dobbeltsengen (og skældte ud. Man er vel
vagthund), så ham så min svoger ikke lige umiddelbart, men Maggie fes
jo rundt om benene på ham. Nu har han set Maggie før, men det er nogen
tid siden og de vokser jo kollosalt sådan nogle hvalpebasser, så han
troede gudhjælpemig at jeg havde fået mig en hund mere. *GGG*

Nåeh ja, det er måske heller ikke helt utænkeligt, for som jeg sagde
til manden... vi har jo en ledig plads. Oy vil ikke spise fra Hans'
gamle spiseplads, såeh... *GGG*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 15-05-07 18:24

Leyna, skrev:

> Jeg ved sørme ikke om manden vil være enig!

Nej nej nej...
Det skal værer en ondsindet Rottetæve der knurrer
ildevarslende, rejser sine nakkehår og blotter tænder.
Det er noget der giver respekt

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 15-05-07 19:28

On Tue, 15 May 2007 19:23:43 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Nej nej nej...
>Det skal værer en ondsindet Rottetæve der knurrer
>ildevarslende, rejser sine nakkehår og blotter tænder.
>Det er noget der giver respekt

Det kan Vaks da gøre... når han ellers lige er vågen!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 15-05-07 18:00

Leyna, skrev:
> Ergo var vi alle 3 trætte, da vi kom hjem, og da
> min mand åbenbart var forsinket, så mente jeg godt vi lige kunne
> snuppe en lur på sofaen.

Der er INTET som en morfar på sofan med vufferne

> Det gjorde vi så alle 3, og da jeg vågnede (som den første), sad min
> mand i stuen, mens de 2 hunde stadig snorksov. Han havde været hjemme
> i 1½ time, og ingen af køterne havde rørt så meget som et knurhår!

Pinligt.

> [...]
> NOGET, og nu har jeg så et godt argument for endnu en gang at bringe
> antallet af hunde op. Jeg er da nødt til at ha' bare en med et minimum

Nu vil jeg tillade mig at spille bagklog Leyna.
Jeg spugte dig i sin tid mht hvad ønsker du havde med Yynkson,
du svarede at han "bare skulle værer en god hund".
Ok, det er han så også blevet, men har man ønsker i retning
af forsvar/tyverisikring tror jeg at man bevidst bør indlære det.
Det har jeg gjort med mine egne til en vis grad,
Tyson specielt mht at gø når der kommer nogen ved grunden.
Angel har jeg stimuleret i forsvar uden forhjemmet,
da hun viste sig at have et instinkt for det.
Så du ligger nok lidt som du har redt
En hund mere uden lidt målrettet opdragelse vil nok ikke hjælpe dig.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 15-05-07 19:27

On Tue, 15 May 2007 19:00:29 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>En hund mere uden lidt målrettet opdragelse vil nok ikke hjælpe dig.

Det vil da stadig være en hund mere, din sortseer!

Seriøst, så har jeg ingen planer om at skulle have vagthunde, selvom
Vaks blev anskaffet som sikkerhed for mig. Jeg er da osse ret sikker
at han vil passe på mig, hvis der skulle ske noget, men nogen effektiv
vagthund bliver han vist aldrig.

Og Oy skal bare være en go' hund... og det er han!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-05-07 19:45

In news:0nuj43943u0a4fuafd3e3eug3mrg444ud5@4ax.com,
Leyna <leyna@leyna.dk> typed:

> [...]
> effektiv vagthund bliver han vist aldrig.
>
> Og Oy skal bare være en go' hund... og det er han!

Jeg vil vædde hvad det skal være på at Vaks ville passe på dig i en
nødssituation, og sikkert også Oy, de handler instinktivt på fare.

Fra : Leyna

Dato : 15-05-07 20:03

On Tue, 15 May 2007 20:45:29 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Jeg vil vædde hvad det skal være på at Vaks ville passe på dig i en
>nødssituation, og sikkert også Oy, de handler instinktivt på fare.

Naaah, Oy er en lille tøsehund!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 15-05-07 21:06

Leyna, skrev:

> [...]
> vagthund bliver han vist aldrig.
>
> Og Oy skal bare være en go' hund... og det er han!

Hvad helvede brokker du dig så over

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 16-05-07 08:36

On Tue, 15 May 2007 22:05:34 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Hvad helvede brokker du dig så over

At jeg mangler "ham den anden" (Hans). Jeg har ikke nogen vagthund
mere, så sådan en MÅ jeg da ha'!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk