PittBullgel :-))
Fra : pwh

Dato : 11-05-07 22:34

Så skete det igen.
Jeg fulgtes med en dame ned på volden der luftede en Rotte og en Lab,
hun beundrede Angels udseende meget, syntes hun var meget flot bygget.
Og så kom det, er der ikke Pittbull i hende
Det måtte jeg efter bedste overbevisning benægte,
mit lille pus skal hører meget for at hun er en anelse muskuløs.
Det er ikke første gang hun er blevet "beskyldt" for at værer
en kamphundeblanding, og hun er altså kun en fredelig LabRat

/Jens (med en wannabe kamphund)

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-05-07 06:46

> [...]
> Det er ikke første gang hun er blevet "beskyldt" for at værer
> en kamphundeblanding, og hun er altså kun en fredelig LabRat

ja, Jens, jeg fatter ikke at du ikke har aflivet hende for længst.. (o;

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 12-05-07 09:19

Torben og Marie-louise Ager, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse
>>
> ja, Jens, jeg fatter ikke at du ikke har aflivet hende for længst..
> (o;

Det tør jeg ikke

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 12-05-07 11:30

On Sat, 12 May 2007 07:45:43 +0200, "Torben og Marie-louise Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

>ja, Jens, jeg fatter ikke at du ikke har aflivet hende for længst.. (o;

Nej, hun er jo direkte farlig for sine omgivelser!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 12-05-07 14:14

Leyna, skrev:

> Nej, hun er jo direkte farlig for sine omgivelser!

Korrekt, hun overfalder tit folk med krav om at blive nuflet

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 12-05-07 07:15

On Fri, 11 May 2007 23:33:36 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Og så kom det, er der ikke Pittbull i hende

Stakkels Angel. Fra Labrat til Goldbull! *GGG*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 12-05-07 09:24

Leyna, skrev:

> Stakkels Angel. Fra Labrat til Goldbull! *GGG*

Utroligt hvad de kan strikke sammen på labratorierne

Men jeg har faktisk mødt en del mennesker efterhånden
der påstod at der var Pittbull i deres X-blanding.
Folk synes nok det lyder smart. Hvis det passede
alle de gange jeg har hørt udsagnet er der mange Pitt's
her i landet

/Jens

Fra : Is

Dato : 12-05-07 13:46

> [...]
> Det er ikke første gang hun er blevet "beskyldt" for at værer
> en kamphundeblanding, og hun er altså kun en fredelig LabRat

Og ?????????????????

(tak for sidst)
Erik Isager

Fra : pwh

Dato : 12-05-07 14:16

Is, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Og ?????????????????

Intet, bare en gang sniksnak i en ½-død gruppe

> (tak for sidst)

Selv tak.

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 12-05-07 21:33

On 12 Maj, 10:23, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> [...]
> Folk synes nok det lyder smart. Hvis det passede
> alle de gange jeg har hørt udsagnet er der mange Pitt's

Ja, jeg tror også der er noget pitt i ham her, min gamle hund.

http://musikmuseum.dk/laby/pitt.jpg

Det ser da sådan ud, synes jeg.

Hilsen Kim