God hundepension, Kbh/Sjælland
Fra : Stud

Dato : 11-05-07 10:17

Hej allesammen

Jeg har lige måttet takke nej til at passe en bekendts dejlige labs, men har
i den sammenhæng lovet at "efterlyse" en anbefalelsesværdig pension. Er der
nogen der kan anbefale en sådan på Sjælland - gerne relativt tæt på
København (inden for en radius af ca.50km, da "Anton" under opholdet skal
besøges af en datter og bla. bla. ;)

Håber I kan hjælpe
Morten

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 11-05-07 11:48

"Stud" <studen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> København (inden for en radius af ca.50km, da "Anton" under opholdet skal

Jeg kan varmt anbefale retrieverpensionen Breinholtgaard, der ligger mellem
Jyderup og Holbæk, men den ligger jo lidt længere væk fra Kbh., end du
ønsker.

www.Breinholtgaard.dk

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Stud

Dato : 12-05-07 18:41

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> wrote in message

> Jeg kan varmt anbefale retrieverpensionen Breinholtgaard, der ligger
> mellem Jyderup og Holbæk, men den ligger jo lidt længere væk fra Kbh., end
> du ønsker.
>
> www.Breinholtgaard.dk

Mange tak for tippet! Det vil jeg straks lade gå videre. Jeg tror faktisk
min egen - nu desværre afdøde - Luna labs var i "pleje" en uges tid på
Breinholtgaard for ca.10 år siden.... Det var bare sådan sevet lidt ud af
hukommelsen :)

Mvh
Morten