hundeudstilling i Århus på lørdag - hvor?
Fra : uh

Dato : 08-05-07 16:27

Måske vil jeg joine - har ikke selv hund, men synes det kan være
interessant. Dog ved jeg kun, at det måske ligger på Paludan Møllersvej
eller lign......er nogen orienteret og vil oplyse mig? Og tidspunktet?

På forhånd tak.
mvh uh

Fra : Sanne

Dato : 08-05-07 16:42

"uh" <uibpvækmeddette@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> interessant. Dog ved jeg kun, at det måske ligger på Paludan Møllersvej
> eller lign......er nogen orienteret og vil oplyse mig? Og tidspunktet?

Århus firma Sport
Paludan-Müllers vej 110
Århus N

Bedømmelserne starter kl 10.

Fra : MikeDJ

Dato : 08-05-07 21:31

OG der er certifikat udstilling i TST hallen i Tilst om søndagen
fra kl 1000

Mike

Fra : uh

Dato : 08-05-07 22:14

"MikeDJ" <michael.dahl@SLETDETTEsol.dk> skrev i en meddelelse
> OG der er certifikat udstilling i TST hallen i Tilst om søndagen
> fra kl 1000
>
> Mike
>
> "uh" <uibpvækmeddette@mail.dk> skrev i en meddelelse

Tusind tak til både Sanne og MikeDJ!!
mvh uh

Fra : Sanne

Dato : 09-05-07 06:16

Fra : Jeannie Kristensen \~

Dato : 11-05-07 11:28

Du finder lidt flere oplysninger på kredsens hjemmeside.

Der er udstilling over 2 dage, d.v.s. at det ikke er alle racer, som bliver
udstillet lørdag:

http://www.dkk-kreds6.dk/dokumenter/Invitation%20til%20National%20udstilling.pdf

Fra : uh

Dato : 11-05-07 23:32

"Jeannie Kristensen (4700)" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Du finder lidt flere oplysninger på kredsens hjemmeside.
>
> Der er udstilling over 2 dage, d.v.s. at det ikke er alle racer, som
> [...]

Mange tak for det!
mvh uh