El halsbånd
Fra : JBH

Dato : 03-05-07 19:36

En alternativ måde at anvende el-halsbånd på (det nogle kalder "høre
apparat") i guds eget land :-/

http://ekstrabladet.dk/112/article295451.ece

/JBH

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-05-07 20:01

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> En alternativ måde at anvende el-halsbånd på (det nogle kalder "høre
> apparat") i guds eget land :-/
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article295451.ece

ja, endelig bliver det brugt fornuftigt..(-;
folk er syge i hovedet, nogle mere end andre!

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 03-05-07 21:26

Torben og Marie-louise Ager, skrev:
> "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ja, endelig bliver det brugt fornuftigt..(-;
> folk er syge i hovedet, nogle mere end andre!
>
> mvh. marie

Marie... du keder dig
Du svarer på alt mellem revlt og krat

Svar mig på hvad jeg skal gører ved at Tyson har fået skæl,
han får olie i maden, så rigeligt endag.

Jeg har self prøvet at banke ham med en kæp, det hjalp kun lidt

/Jens
(som vender tilbage med en god kattehistorie hvis der bliver plaget)

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-05-07 21:39

In news:yzr_h.39$ct5.3@news.get2net.dk,
pwh <gætselv@.dk> typed:
> /Jens
> (som vender tilbage med en god kattehistorie hvis der bliver plaget)

Ok !!! PLAGE PLAGE, og så får jeg vel skyld for at lokke som sædvanlig

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : JBH

Dato : 03-05-07 21:49

> Marie... du keder dig
> Du svarer på alt mellem revlt og krat
>
> Svar mig på hvad jeg skal gører ved at Tyson har fået skæl,

Der er for meget fisk i dit barf....

/JBH

Fra : pwh

Dato : 03-05-07 22:49

JBH, skrev:

> Der er for meget fisk i dit barf....

LOL

/Jens

Fra : Anette

Dato : 03-05-07 23:03

JBH wrote:

> Der er for meget fisk i dit barf....

*ROFLMAO*

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-05-07 08:09

> Marie... du keder dig
> Du svarer på alt mellem revlt og krat

OG??, det er vel bedre end der ikke sker noget vel?... Jeg keder mig såmænd
aldrig.

> Svar mig på hvad jeg skal gører ved at Tyson har fået skæl,
> han får olie i maden, så rigeligt endag.

få dig en rigtig hund (-;
Mine er næsten uforskammet flotte i både hud og pels, så jeg ved det ikke
(o;

mvh. marie

Fra : JB

Dato : 04-05-07 08:34

> Svar mig på hvad jeg skal gører ved at Tyson har fået skæl,
> han får olie i maden, så rigeligt endag.
>

> /Jens

Måske får Tyson for meget kød. Nogen hunde tåler ikke så meget. Prøv at give
ham mere grønt og mindre kød.

Hilsen
Jytte

Fra : pwh

Dato : 04-05-07 09:00

> Måske får Tyson for meget kød. Nogen hunde tåler ikke så meget. Prøv
> at give ham mere grønt og mindre kød.
>
> Hilsen
> Jytte

Ok, det vil jeg prøve.
Han er faktisk også blevet flink til at spise sit grøntmix
næsten uden kød i.

/Jens

Fra : Is

Dato : 04-05-07 13:18

> Marie... du keder dig
> Du svarer på alt mellem revlt og krat
>
> Svar mig på hvad jeg skal gører ved at Tyson har fået skæl,
> han får olie i maden, så rigeligt endag.

Ja, nu er det jo ikke mig du spør, men jeg ville prøve med noget
tørfoder af god kvalitet, det indeholder bare det hele

Erik Isager

Fra : pwh

Dato : 04-05-07 14:57

Is, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, nu er det jo ikke mig du spør, men jeg ville prøve med noget
> tørfoder af god kvalitet, det indeholder bare det hele

Jeg tilsatte nu altid fiskeolie til tørkosten.
Tror nu også der er flere hunde på tørkost med pelsprobs,
end der er det på barf.

/Jens

Fra : Coppi

Dato : 04-05-07 14:48

PLage, plage, kom nu med den der kattehistorie, elsker at høre om dem

coppi

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-05-07 14:56

In news:463b3996$0$830$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Coppi <annie321@privat.dk> typed:
> PLage, plage, kom nu med den der kattehistorie, elsker at høre om
> dem
> coppi

Han skal nok bare spille kostbar, og bagefter skal vi punkes fordi vi
"får ham til" at skrive om katte i en hundegruppe - bare vent og se

Fra : pwh

Dato : 04-05-07 15:07

Coppi, skrev:
> PLage, plage, kom nu med den der kattehistorie, elsker at høre om dem

Ok så
Den er nu ikke specielt spændende, men sjov for mig selv.
Der ligger en byggelegeplads 200m fra hvor jeg bor,
der går jeg jævnligt ned med hundene sent om aftenen.
De elsker at rende rundt og undersøge det hele.
Min fede kat sad så for et par dage siden ude på fortorvet
da vi skulle derned, jeg fik så det lyse indfald at den skulle med
Op på skulderen med kræet, og så derudaf.
Jeg var sikker på at den selv rendte derned jævnligt, men da
vi kom derned var det helt tydeligt at den aldrig havde været der før,
det syntes den godt nok var spændende, den rendte rundt og snusede løs.
Det sjove var at den sørgede for at følge os rundt dernede,
og pænt fulgte med da vi gik hjem ½ time senere
Så den aften var vi en helt lille flok der var ude og gå aftentur sammen,
jeg havde ham også med derned igår, der gad han nu ikke gå hjem
da vi andre skulle det, nu var han jo hjemmevant.
Så han har fået udvidet sin verden en hel del nu, og han har altså boet
næsten 10 år ved siden af den byggelegeplads uden sikkert at vide det

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-05-07 15:38

In news:w6H_h.39$fq7.37@news.get2net.dk,
pwh <gætselv@.dk> typed:

> [...]
> Så han har fået udvidet sin verden en hel del nu, og han har altså
> boet næsten 10 år ved siden af den byggelegeplads uden sikkert at

Det var da en rigtig sød historie Jens. Missen har helt sikkert
nydt at komme ud i den vide verden, så nu ved du hvor du skal hente
ham, hvis han ikke kommer hjem. Han er da bare nede og lege på
"byggeren". Tak for historien.

Fra : pwh

Dato : 04-05-07 16:24

Tove Krieger, skrev:
> [...]
> nydt at komme ud i den vide verden, så nu ved du hvor du skal hente
> ham, hvis han ikke kommer hjem. Han er da bare nede og lege på

Takker
Jeg har da også planer om at tage ham noget mere med derned,
så har han jo også 2 bodyguards med hvis vi møder nogen frække katte

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 04-05-07 17:07

On Fri, 4 May 2007 16:07:02 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Så den aften var vi en helt lille flok der var ude og gå aftentur sammen,

Ja, jeg savner osse min lille flok, men jeg tror nu næppe kattene
gider at gå med på vores ture.

Min forrige hund var en lille rød chihuahua blanding, og hun blev de
sidste år passet af min mor. Jeg måtte nemlig ikke ha' hund, men min
mor der boede 5 min. fra min lejlighed måtte godt, så dér boede Dina
sa de sidste par år.
Min mor havde så osse en stor rød hankat, og selvom min mor var
dårligt gående, så luftede hun osse Dina... og på disse småture fulgte
katten altid med. Min mor var lidt berømt i kvarteret, når hun kom med
den bette røde hund i snor og den store røde hankat et par meter
bagefter. Hund og kat var nognelunde lige store, og rigtigt gode
venner.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-05-07 18:38

> [...]
> den bette røde hund i snor og den store røde hankat et par meter
> bagefter. Hund og kat var nognelunde lige store, og rigtigt gode

GG..minder mig om mig selv i mine meget yngre dage, 7-8 år var jeg vel
dengang.. jeg har jo altid haft mange dyr omkring mig. dengang havde vi to
shi tzu hunde, og jeg havde bla. en hane, som jeg havde fået forærende af en
af min fars gamle venner, da hanen var kylling.
Nå men Basse, som han hed, var også noget af en skødehund, og var altid med
mig når jeg luftede en af vovserne i kvarteret, dog fri ved fod..GG.
Det var også til stor morskab for nabolaget, indtil den dag, hvor en
nytilflyttet madamme som åbenbart skulle sove når det var dag, klagede over
Basse`s hanegal, og så var det slut med Basse, til stor sorg for lille mig.
Meeeen!, min fars gamle ven, som var så venlig at tage sig pænt af Basse,
synes jo det var så synd for lille mig, han inviterede mig ud til hans
udrugningsmaskiner en dag, og hev en skuffe ud med nyudklækkede kyllinger,
han sorterede dem efter køn, og jeg kunne så få lov at vælge et par
hønekyllinger.
uhhh det var jo svært, for de var jo så kære allesammen, så det endte med at
jeg kom hjem med 5 stk. Jeg erindrer dog ikke at jeg havde dem med på
spadsereture..GG.
Men Basse står meget klar i min hukommelse, han var sjov!.

mvh. marie

Fra : Per, Herringe

Dato : 04-05-07 20:39

I meddelelse: yzr_h.39$ct5.3@news.get2net.dk
skrev pwh bl.a. (kan være lidt forkortet) :

> [...]
> han får olie i maden, så rigeligt endag.
>
> Jeg har self prøvet at banke ham med en kæp, det hjalp kun lidt

Har du prøvet elektroterapi?
--
MVH Per, Herringe