Kalender
Fra : Nicolaj Huss

Dato : 05-07-01 00:19

Hej NG

På siden www.nhs.dk har de lavet en kalender i ASP. Sådan en kalender vil
jeg også gerne have, men har ikke adgang til ASP.
Jeg har kigget på www.hotscripts.com, men kan ikke finde noget jeg kan
bruge, kender I nogle gode steder hvor det er muligt at hente sådan et
script i PHP uden MySQL.

Hilsen
Nicolaj

Fra : Martin

Dato : 05-07-01 12:59

On Thu, 5 Jul 2001 01:18:52 +0200, "Nicolaj Huss"
<nicolaj@kornagervej75.dk> wrote:

> [...]
>Jeg har kigget på www.hotscripts.com, men kan ikke finde noget jeg kan
>bruge, kender I nogle gode steder hvor det er muligt at hente sådan et

Jeg søgte også lige på hotscripts på calender.. og jeg fik et
resultat... et eller andet ToDoIt tror jeg nok det hed... det er
faktisk ret godt, med fede funktioner... kig lidt på den
ellers lav dit eget

--
Bye for now Martin
http://wizprod.com - Billigt webdesign findes her

Fra : Nicolaj Huss

Dato : 05-07-01 23:17

Hej Martin

> [...]
> resultat... et eller andet ToDoIt tror jeg nok det hed... det er
> faktisk ret godt, med fede funktioner... kig lidt på den

Jeg har godt set det, men det benytter MySQL, og det har jeg ikke adgang
til!!!

Jeg har absolute ikke forstand på PHP, og jeg har desværre ikke tiden til at
sætte mig ind i det på nuværende tidspunkt.

Ellers tak for hjælpen.

Fra : Christian Joergensen

Dato : 06-07-01 08:37

Nicolaj Huss <nicolaj@kornagervej75.dk> wrote:

> Jeg har absolute ikke forstand på PHP, og jeg har desværre ikke tiden til
> at sætte mig ind i det på nuværende tidspunkt.

Så tror jeg du er kommet det forkerte sted, min ven :)

d.e.i.w.s.php er ikke ment som en opslagsgruppe ala "Hejsa - jeg skal bruge
et script der skal kunne foo og bar - Det skal være *gratis*" - Det er mere
ment som en forum hvor folk kan henvende sig hvis man har et konkret
problem med et script man har lavet.

Du kan dog være heldig at nogen som Marting forbarmer sig og hjælper dig :)

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk | "Stop it"

Fra : Martin

Dato : 06-07-01 15:10

Jæps

Havde ik lige andet at lave

Fra : Martin

Dato : 06-07-01 15:09

On Fri, 6 Jul 2001 00:17:10 +0200, "Nicolaj Huss"
> [...]

>Jeg har absolute ikke forstand på PHP, og jeg har desværre ikke tiden til at
>sætte mig ind i det på nuværende tidspunkt.

Du skulle måske først lige lære at lave noget PHP inden du begynder
med en kalender... det er nemlig nok det næst sværeste at lave *efter
min mening*

>Ellers tak for hjælpen.

Men jeg har et eller andet lille script som man lige kan kigge på..
men det kræver selv en lille smule programmering.. men der er da lidt
eksempler på hvordan man laver tider osv..

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 06-07-01 15:20

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, Martin
<martini@mailme.dk> just offered me, he muttered some weird stuff, and
I had to correct this gibberish:

>Du skulle måske først lige lære at lave noget PHP inden du begynder
>med en kalender... det er nemlig nok det næst sværeste at lave *efter
>min mening*

Det næstsværeste?
I forhold til hvad?
Hvad er så det sværeste?
--
<? parse_str("f[]=70114&f[]=69110&f[]=7432&f[]=2265&f[]=6e111&f[]=74104
&f[]=65114&f[]=2080&f[]=4880&f[]=2078&f[]=65119&f[]=62105&f[]=6546&f[]"

Fra : Martin

Dato : 06-07-01 22:59

On Fri, 06 Jul 2001 16:19:36 +0200, Martin Mouritzen
<martin@eisenstein.dk> wrote:

>After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, Martin
><martini@mailme.dk> just offered me, he muttered some weird stuff, and
>I had to correct this gibberish:

>Det næstsværeste?

Okaj retter nok til det 3. sværeste

>I forhold til hvad?

2. sværeste: Et forum *som bliver opsat med

Besked
   -- RE: Besked
      -- RE: Beksed
   -- RE: besked