De der hvalpe jeg skal have solgt
Fra : Rikke Vang Olsen

Dato : 01-05-07 23:07

Tak for svar - og så endda så hurtigt

Hvis nogen gider så kan man faktisk se dem blive født - jeg har nemlig været
med i et Video projekt på TV2 Fyn.

Se det her: http://www.tv2fyn.dk/video/6622

Senere kommer der også klip fra vores læmninger - og mere med hundene der
hjælper i det daglige

Knus fra Rikke

Fra : Leyna

Dato : 02-05-07 06:36

On Wed, 2 May 2007 00:07:28 +0200, "Rikke Vang Olsen"
<riva@mail.tele.dk> wrote:

>Tak for svar - og så endda så hurtigt
>
>Hvis nogen gider så kan man faktisk se dem blive født - jeg har nemlig været
>med i et Video projekt på TV2 Fyn.
>
>Se det her: http://www.tv2fyn.dk/video/6622

Dejlig hund. Vaks vågnede helt op da der blev fløjtet i
"hyrdeklippet". til gengæld har han ikke sprogøre. "Lie down" var han
da helt ligeglad med. Måske hvis du havde brugt det "gængse" (Fla' u')
det så havde hjulpet.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-05-07 10:39

In news:4637ba73$0$14012$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Rikke Vang Olsen <riva@mail.tele.dk> typed:

> Hvis nogen gider så kan man faktisk se dem blive født - jeg har
> nemlig været med i et Video projekt på TV2 Fyn.
>
> Se det her: http://www.tv2fyn.dk/video/6622

Mange tak for synet, og rigtig hjerteligt tillykke med de små. Det
klarede Spunky da flot må jeg sige, der må have været trængsel i
hendes mave til sidst.

Hele 9 stk. - det er mange.

Det er nogle smukke og velplejede hunde du har. Jeg er altid vildt
imponeret når jeg på TV ser de kloge hunde i arbejde, og den
arbejdsiver de lægger for dagen.

> Senere kommer der også klip fra vores læmninger - og mere med
> hundene der hjælper i det daglige

Det glæder jeg mig _meget til at se_. Jeg har gemt klippet i
foretrukne, så jeg kan nyde synet igen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats