hvalpe til salg - hvor?
Fra : Rikke Vang Olsen

Dato : 01-05-07 22:03

Hejsa

Og undskyld hvis jeg gør noget meget slemt - jeg er ikke helt klar over om
dette spørgsmål hører til i denne gruppe.

Jeg ved godt at den ikke må bruges til køb og salg men kan nogen give mig
gode link til steder man kan sætte sine hvalpe til salg på nettet?

Mange hilsner

Rikke Andersen

Fra : pwh

Dato : 01-05-07 22:27

Rikke Vang Olsen, skrev:
> [...]
>
> Jeg ved godt at den ikke må bruges til køb og salg men kan nogen give
> mig gode link til steder man kan sætte sine hvalpe til salg på nettet?

Usenetgruppen for det er vist "dk.marked.privat.dyr"
Ellers er det nok DBA der er den mest anvendte.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 01-05-07 22:52

On Tue, 1 May 2007 23:26:43 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Usenetgruppen for det er vist "dk.marked.privat.dyr"

Det er i hvert flad et af de steder du kan sætte dem til salg.

>Ellers er det nok DBA der er den mest anvendte.

DBA er meget anvendt, og det der giver de fleste resultater, men eller
Gul&Gratis, dyrenettet.dk og sikkert en masse flere steder, som jeg
selvfølgelig ikke lige kan komme på.
Det er da osse muligt at du kan finde nogle oplysninger på
http://www.dansk-kennel-klub.dk/1

Held og lykke med det!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 01-05-07 23:13

Leyna, skrev:

> Det er i hvert flad et af de steder du kan sætte dem til salg.

Hvorfor synes du det er et "flad" sted at sælge dem

/Jens (som altid er efter Leyna)

Fra : Leyna

Dato : 02-05-07 06:22

On Wed, 2 May 2007 00:12:55 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Hvorfor synes du det er et "flad" sted at sælge dem

Det er bare det indtryk jeg har fået.

>/Jens (som altid er efter Leyna)

Det er da godt jeg så kan tåle det!
--