Off topic: Findes der en dk.edb.software e~
Fra : Wee-Hung Martin Tong

Dato : 05-07-01 00:01

Hejsa

Leder efter et softwareprogram og min forespørgsel hører nok til i en NG,
der minder af ovenstående i subj. linjen.

Hvilke NG er der.

Mvh. Martin

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-07-01 00:09

"Wee-Hung Martin Tong" <weto97ab@student.cbs.dk> writes:

> Leder efter et softwareprogram og min forespørgsel hører nok til i en NG,
> der minder af ovenstående i subj. linjen.

dk.edb.system.(dit styresystem)

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 05-07-01 09:10

"Wee-Hung Martin Tong" <weto97ab@student.cbs.dk> skrev i

> Leder efter et softwareprogram og min forespørgsel hører nok til i
> en NG, der minder af ovenstående i subj. linjen.

Hvilken type software er det? Noget software kan diskuteres i
hardwaregrupperne eksempelvis brændersoftware bliver der snakket om i
dk.edb.hardware.drev.cd-rom

Ellers er det de grupper som Thomas nævner.

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Mere miljøkemi: http://www.environmental-chemistry.dk