Frankrig
Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 19-05-07 09:48

Hej med jer
Kan man leje en autocamper i Frankrig ?
Grunden til at jeg spørger er at vi vil køre til diesneyland paris i vores
egen bil, og der skal vi bo i 5 dage.
Derfor syntes jeg det er lidt dumt at have sådan en fætter holdende udenfor
når vi har et hotelværelse .
Så derfor ville jeg gerne leje en autocamper i paris og så køre vidre til
italien.
Hvis i har nogle links ville det være godt.

Mvh
Henrik

Fra : Ken

Dato : 27-05-07 23:57