"billig" køle/fryseboks med kompressor !?
Fra : fishline

Dato : 17-05-07 15:54

Davs herinde,
Jeg er ikke velhaver, men vil alligevel gerne have muligheden for at kunne
køle og fryse vores madvarer ordentligt ned, imens vi er på tur rundt i
sommer-ind/udlandet.
Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, om I kan anbefale en køle/fryseboks
med kompressor, der er til at betale for alm. mennesker (ca. 2000 kr).
Jeg har fået at vide af en camping freak, at jeg skal have en med kompressor
funktion, hvis jeg vil opbevare frosne varer over flere dage.....derfor er
jeg kun "hooked" på kompressorudgaver og ikke Jem og Fix modellerne med
mindre de er begyndt at sælge nogle med kompressorer. Men hvis der er nogle
der kan dementere nødvendigheden af kompressor i køleboksene er disse indlæg
også velkomne.
Vh.
Mihcael L.

Fra : fishline

Dato : 17-05-07 16:25

Kan disse fungere sammen?:
http://www.billigcamping.dk/shop/default.asp?SetLng=26&productid=1010711
og
http://www.thansen.dk/product.asp?c=917238319&n=1199147588&pn=1215731764
Vh.
Michael

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 17-05-07 18:10

> Kan disse fungere sammen?:
> http://www.billigcamping.dk/shop/default.asp?SetLng=26&productid=1010711
> og
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=917238319&n=1199147588&pn=1215731764

Det vil jeg tro men ellers kan du jo købe en inverter med lidt højere
effekt. De er jo ikke så dyre mere. du bør forhøre dig om hvor meget effekt
boxen bruger, jeg tror dog ikke den bruger mere end inverteren kan klare,
men hvordan skaffer du strøm nok til det? Det kræver et ret stort batteri
hvis det skal køre i lang tid.

Steen.

Fra : Anette

Dato : 17-05-07 21:21

fishline wrote:
> Kan disse fungere sammen?:
> http://www.billigcamping.dk/shop/default.asp?SetLng=26&productid=1010711
> og
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=917238319&n=1199147588&pn=1215731764

Du skal nok lidt højere op m.h.t inverteren.
Harald Nyborg har nogle glimrende prisbillige
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=3442&n=10&KundeID=

/ Anette

Fra : Børge Larsen

Dato : 18-05-07 18:51

> [...]
> Men hvis der er nogle der kan dementere nødvendigheden af kompressor i
> køleboksene er disse indlæg også velkomne.

Jeg har ikke kunnet se boxens strømforbrug. Du skal især sikre dig at din
concerter kan klare kompressorens startstrøm. Du må ikke alene sammenligne
boxens Wattforbrug med converterens ydelese i Watt.

Børge

Fra : fishline

Dato : 19-05-07 21:11

ok...tak skal I have alle sammen.
Vh.
Michael L.

Fra : Hans

Dato : 17-06-07 20:50

> ok...tak skal I have alle sammen.
> Vh.
> Michael L.

Har du fået den købt, og er det noget der funker?

Mvh
Hans