Mejdal camping
Fra : jesper nielsen

Dato : 08-05-07 16:54

Hejsa
Vi er en familie på 2 voksne og et barn på 5 år.Vi planlægger, at lægge
vores ferie ( august) på Mejdal camping.Er der mon nogen der kan fortælle
lidt "inside" om pladsen.Mest om det er ok plads for en størrelse på 5 år.
sommerhilsner
Jesper

Fra : Jan Nielsen

Dato : 08-05-07 20:10

"jesper nielsen" <jesper.nielsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt "inside" om pladsen.Mest om det er ok plads for en størrelse på 5 år.

Hej

Vi har ikke børn i den alder, men har da besøgt pladsen et par gange, det
der evt skulle tale imod, er at der er direkte adgang fra pladsen til åen,
som løber lige forbi, der er ikke 10 m fra de nederste pladser til åen.

Se evt vores campingvenners bedømmelse af pladsen, de har også børnene til
at give deres bedømmelse
http://www.lervad.dk/camping/mejdal/mejdal.html

Jan

Fra : bent bundgaard lause~

Dato : 11-05-07 10:59

nu bor jeg i Holstebro , og kan dementere at åen ikke løber forbi pladsen ,
men lige op af pladsen befinder Vandkraftsøen sig , med udsigt over til TV
Midt Vest hovedkvarter. Der er ca 3 km. til Holstebro centrum , men der er
busholdeplads lige uden for pladsen, det er en plads med mange gengangere
fra både Holland og Norge og der er også mange børnefamilier på pladsen , så
held og lykke med turen .foreslag til udflugter kan du få ved at skrive
tilbage til mig.

Hent en gratis SPAMfighter her.