Camping i Paris
Fra : Kokken

Dato : 07-05-07 17:24

Hej

Vi er to der skal til Le Mans i uge 24 og vil gerne op i det der metal tårn
de har på vejen og vil bruge en dagstid eller 2 i Paris. Men jeg kan ikke
finde nogen campingplads i Paris, det er forståligt nok hvis det er 15 - 20
minutter med metroen ? Kan i hjælpe, vi har et telt.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jan Boegh

Dato : 07-05-07 18:34

Kokken skrev i 1pI%h.6418$li.3816@fe17.usenetserver.com dette:
> [...]
> Men jeg kan ikke finde nogen campingplads i Paris, det er forståligt
> nok hvis det er 15 - 20 minutter med metroen ? Kan i hjælpe, vi har

I 'selve Paris' er der en campingplads i Bois de Boulogne

http://www.campingparis.fr/indexuk.html

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : N. Lindhard

Dato : 08-05-07 20:25

> I 'selve Paris' er der en campingplads i Bois de Boulogne
>
> http://www.campingparis.fr/indexuk.html

> vh
> Jan

Vi brugte den sidste sommer: Meget små pladser med perlesten, alt for
lidt skygge (der var varmt), og der var kun varmt vand i bruserne! Ingen
pool, men derimod en resturant. Og nok ligger den mellem Seinen og
skoven, men der var masser af trafikstøj. Næste gang vælger vi en anden
plads.

Nic

Fra : Jan Boegh

Dato : 09-05-07 16:50

N. Lindhard skrev i 4640CE82.9020707@dksl.dk dette:

> [...]
> Ingen pool, men derimod en resturant. Og nok ligger den mellem Seinen
> og skoven, men der var masser af trafikstøj. Næste gang vælger vi en

Jeg er for så vidt enig - men til et par dages pariserbesøg i forbindelse
med Le Mans er den et OK bud. Så varmt bliver det nok næppe i uge 24.

vh
jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.

Fra : T. Hartung

Dato : 09-05-07 19:52

"Jan Boegh" <spamhater@nowhere> skrev i en meddelelse

> Jeg er for så vidt enig - men til et par dages pariserbesøg i forbindelse
> med Le Mans er den et OK bud. Så varmt bliver det nok næppe i uge 24.

hehe og kan man klare støjen fra Le Mans så går det nok også c-pladsen )

--
mvh.
T. Hartung

Fra : Jan Boegh

Dato : 10-05-07 12:30

T. Hartung skrev i 46421850$0$52092$edfadb0f@dread11.news.tele.dk dette:

> hehe og kan man klare støjen fra Le Mans så går det nok også
> c-pladsen )

Og tager man Paris efter Le Mans kan man slet ikke høre den

vh
jan

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 07-05-07 19:42

"Kokken" <michael.tidemand.nielsen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke finde nogen campingplads i Paris, det er forståligt nok hvis det er
> 15 - 20 minutter med metroen ? Kan i hjælpe, vi har et telt.

I Versailles er der én 10 min fra Metro/tog.

Steen.

Fra : Ped

Dato : 07-05-07 21:34

Kokken skrev:
> [...]
> finde nogen campingplads i Paris, det er forståligt nok hvis det er 15 - 20
> minutter med metroen ? Kan i hjælpe, vi har et telt.

Jeg har to gange boet på Camping Caravanning International, som ligger
på en lille ø i Seinen i Parisforstaden Maisons Laffitte, ca. 18 km
nordvest for Paris. Udmærket plads med egen restaurant og en veludstyret
butik med lange åbningstider. Der er afmærkede parceller, nogle af dem
lige ned til flodbredden. Den nærmeste RER station ligger 10 minutters
gang fra pladsen, og herfra er der hyppige tog (mindst hvert 20'ende
minut) til La Defence eller Charles De Gaulle (under Triumfbuen) hvor
man kan skifte til Metro'en. Kan varmt anbefales.

M.v.h.

Jens L. Pedersen
GPZ 1100 og telt

Fra : Henrik

Dato : 08-05-07 23:12

> [...]
> ikke finde nogen campingplads i Paris, det er forståligt nok hvis det er
> 15 - 20 minutter med metroen ? Kan i hjælpe, vi har et telt.

Hej Kok

Vi har to gange benyttet
http://www.caravaning-4vents.fr/camping/camping-paris.html som er en utrolig
dejlig plads. det var ganske vist med CV - ikke telt, men der var ganske
fine faciliteter.

Ikke langt fra pladsen ligger en lille by, hvofra Metro til Paris kan
benyttes. Vil tro det tager ca. 30 minutter til midtbyen.
Vi brugte ikke denne form, men kørte rundt i byen. Da vi skulle i tårnet,
parkerede vi bare nedenunder. Dette prøvet på med personbil og autocamper
(det første var nemmest

Løs en 2-dages billet til rundfart, og stå af og på når I har lyst. En let
og pris-rimelig måde at komme rundt mellem se-værdighederne på.

Hils madame George hvis i skulle komme forbi
/Tove og Henrik