Mål på posemarkise
Fra : Jan Nielsen

Dato : 05-05-07 11:40

Hej

Vi har en Wilk 450 De Luxe fra 1992, og vil gerne have en posemarkise,
hvordan måler jeg op hvor lang den kan være?. Kan markisen godt sidde hen
over "knækket" på vognen, eller kun på det lige stykke af skinnen?

Jan

Fra : OK

Dato : 05-05-07 18:35

"Jan Nielsen" <jan@campingvognen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan måler jeg op hvor lang den kan være?. Kan markisen godt sidde hen
> over "knækket" på vognen, eller kun på det lige stykke af skinnen?

Jeg kender ikke din vogn, men på vores Burstner går den hen hover det lille
knæk forrest på vognen (uden problemer).
Men du kan ikke få den til at gå om hjørner.....

mvh Ole