Hjælp til køb.
Fra : MetroHenrik

Dato : 04-05-07 19:24

Vi er i dag ejer af en Bürstner fra 1999, og er på udkig efter en ny vogn.
En af dem vi har kig på er en Adria Unica fra 1997.
En af mine naboer siger at Adria er en skodvogn, når man er vandt til
Bürstner. Hvad er jeres holdning?

Henrik

Fra : Solvang

Dato : 04-05-07 20:19

"MetroHenrik" <metrohenrik@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> En af dem vi har kig på er en Adria Unica fra 1997.
> En af mine naboer siger at Adria er en skodvogn, når man er vandt til

man får vel ca hvad man betaler for, Adria bruger tynde/lette matrialer.

Fra : lene&allan

Dato : 04-05-07 23:19

> [...]
> En af dem vi har kig på er en Adria Unica fra 1997.
> En af mine naboer siger at Adria er en skodvogn, når man er

Hejsa.

Om Adria er en skodvogn? det ved jeg ikke, men der kører og
sælges da mange af dem herhjemme.
Vi har selv lige købt en ny Adria vogn.
Det er rigtigt at de bruger tyndere materialer end de fleste,
men det holder jo også vægten nede, hvilket gjorde at vi valgte
Adria frem for Hobby.

Jeg ved at man skal være ekstra på vagt når man skal købe en
Adria fra den årgang i ser på og indtil ca år 2000, pga fugt
problemer.

Bürstner siger ikke mig noget. Jeg syntes at man sidder dårligt
og alt for hård i deres møbler ifh Adria, men det er jo bare min
mening.

Det bedste i kan gøre er at køre ud og se på de forskellige
mærker.
De har vel alle sammen deres stærke/svage sider.

Posted with NewsLeecher v1.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Jørgen L.

Dato : 05-05-07 09:42

> Det er rigtigt at de bruger tyndere materialer end de fleste,
> men det holder jo også vægten nede, hvilket gjorde at vi valgte
> Adria frem for Hobby.

Nu skal jeg puste lidt til ilden, en Adria er også en del bedre kvalitet end
en Hobby, så det skal i ikke være kede af.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Don't@mail

Dato : 05-05-07 07:15

> [...]
> En af dem vi har kig på er en Adria Unica fra 1997.
> En af mine naboer siger at Adria er en skodvogn, når man er vandt til

At folk omtaler Adria som en "skodvogn" har vel det samme på sig som skoda
havde engang. Det er en udemærket vogn, men havde engang lavet nogle som
ikke var så gode. De fleste mærker der kører rundt har vel på et tidspunkt
lavet nogle modeler som de ikke er så stolte af.

Vi har selv en Adria, og er glade for den selvom der er fra før år 2000

mvh Kim

Fra : Jørgen L.

Dato : 05-05-07 09:47

> [...]
> En af dem vi har kig på er en Adria Unica fra 1997.
> En af mine naboer siger at Adria er en skodvogn, når man er vandt til

Hej Henrik.

Det kommer an på den vogn du kigger på, når den er så gammel 10 år så er det
mere om den er i orden rundt inde i vognen og selvfølgelig om den kan stå
for en fugt test (dette bør gøres på alle vogne over 2 år)

Om det ene er bedre en den anden, generelt, de billige vogne fra Adria er en
lidt dårligere kvalitet end de bilige fra bürstner, men sammen ligner du
topmodelen fra adria med den billige fra bürstner så er det ikke lige til at
sige hvad der er bedst osv.
--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D