Menu i win32 api med *.rc filer.
Fra : Britta Kristiansen

Dato : 02-07-01 18:13

Hej.
Jeg vil gerne lave en menu i c win32 api'en og jeg har lavet *.rc, *.c og
*.h filerne, men når jeg kompiler får jeg fejlen at menuen ikke er kendt i
*.c filen, for *.rc bliver jo først kendt på link-time.
På forhånd tak
PrograPack.

Fra : Thomas Krog

Dato : 05-07-01 03:25

prøv fx. nyhedsgruppen:
comp.os.ms-windows.programmer.win32

der er bedre chance for svar da dit spørgsmål ikke har noget med c eller c++
at gøre men derimod windows programmering.
Dit problem kunne lige så godt være opstået i pascal eller basic (og hvad
der ellers findes af sprog der har direkte adgang til windows api kald)