Warning/Fatal error
Fra : tidemann

Dato : 20-05-07 10:32

Håber det er den rigtige gruppe??

Jeg har installeret OsCommerse og det har virket fint, indtil i går, hvor jeg fik lidt hjælp med et
produkt.
Og der var ingen problemer med det, jeg tjekkede det ham den anden havde hjulpet med, men senere da
jeg åbnede siden igen fik jeg dette, hvis jeg forsæger med openosc/index.php:

Warning: main(includes/languages/.php): failed to open stream: No such file or directory in
/var/www/html/openosc/includes/application_top.php on line 288

Fatal error: main(): Failed opening required 'includes/languages/.php'
(include_path='.:/php/includes:/usr/share/php') in
/var/www/html/openosc/includes/application_top.php on line 288

og dette hvis jeg vil i admin for at redigere:

Warning: main(includes/languages/.php): failed to open stream: No such file or directory in
/var/www/html/openosc/admin/includes/application_top.php on line 130

Fatal error: main(): Failed opening required 'includes/languages/.php'
(include_path='.:/php/includes:/usr/share/php') in
/var/www/html/openosc/admin/includes/application_top.php on line 130

Jeg kan ikke se hvad der er galt med line 288 og 130 i application_top, jeg har originalen til at
ligge på min pc, og har sammenlignet.

Er der en der mon ved hvad det ellers kan være??
Er det et andet sted jeg skal lede, eller?

--
Mvh Marianne
design af: www.dhejne.dk - www.ragdollys-cat-link.dk

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 20-05-07 11:16

tidemann wrote:
> [...]
>
> Er der en der mon ved hvad det ellers kan være??
> Er det et andet sted jeg skal lede, eller?

Prøvat kigge et sted hvor sproget bliver defineret - ser ud til den har
mistet den variabel der definerer hvilket sprog der er valgt.

--
Johan Holst Nielsen
Freelance PHP Developer - http://phpgeek.dk

Fra : Frank

Dato : 21-05-07 18:59

Skal ikke gøre mig særligt klog på dette her ... Har dog haft et problem der ligner.

I forbindelse med installation af en WAMP fik jeg en flere PHP errors og warnings, der ligner dem du
beskriver.

Jeg skiftede fra php 4.x til 5.x og måtte ændre følgende i php.ini:

;error_reporting = E_ALL | E_STRICT
error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE & ~E_STRICT

Håber det er det!!!

Frank

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Geert Lund

Dato : 21-05-07 19:22

Frank wrote:

> Jeg skiftede fra php 4.x til 5.x og måtte ændre følgende i php.ini:
>
> ;error_reporting = E_ALL | E_STRICT
> error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE & ~E_STRICT
>
> Håber det er det!!!

Det er det ikke - problemer med manglende filer eller forkert definerede
filnavne - løses ikke ved at slå error_reporting fra... Det skal løses
ved at opsætte applikationen korrekt og/eller sørge for de manglende
filer eksisterer.

Geert Lund,
www.GLD.dk

Fra : tidemann

Dato : 22-05-07 14:29

Geert Lund wrote:

> [...]
> filnavne - løses ikke ved at slå error_reporting fra... Det skal løses
> ved at opsætte applikationen korrekt og/eller sørge for de manglende

Tak for alle jeres bud, jeg måtte bide i det sure æble og installere forfra!!
Det er ikke sådan når man er flere om at pille, og ikke snakker sammen om hvem der gør hvad, og ikke
mindst _hvornår_ . Jeg tror simpelthen at vi har været i admin på samme tid, og så er der blevet
slettet noget forkert.