IE7 lukker sig selv ned, når man vil ind p~
Fra : Kim Dahl

Dato : 19-05-07 16:24

Hej

Jeg har fået et virkelig irriterende problem med IE7, som pludselig er
begyndt på at lukke sig selv ned, når jeg prøver at komme ind på visse
sider. Det drejer sig bla. om www.metaligen.dk (bestilling af batterier til
høreapparater) og www.screenshotart.com (ting til flightsimulator). Så I kan
nok regne ud, at disse sider er ikke de typiske lumske steder, som man for
alt i verden skal beskyttes imod. Jeg kan have en idé om, at denne mærkelige
opførsel kan skyldes en opdatering af IE7, for flightsim siden har jeg i
hvert fald ikke tidligere haft problemer med. Hvad i alverden kan man gøre
for at få adgang til disse sider, udover at installere en anden browser?

Mvh Kim Dahl

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-07 12:58

> [...]
> har jeg i hvert fald ikke tidligere haft problemer med. Hvad i alverden
> kan man gøre for at få adgang til disse sider, udover at installere en

Ingen problemer her med IE7.

Du har vel ikke banded de sider eller blokkeret for dem.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : enkvinde

Dato : 20-05-07 14:27

> Ingen problemer her med IE7.

Heller ingen problemer her.
Du skulle vel ikke ha fået noget virus eller andet "sjov" ind, som gerne vil
bestemme over din IE ?

Hilsen Eva

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 20-05-07 16:52

Kim Dahl skrev:
> Hej
>
> Jeg har fået et virkelig irriterende problem med IE7, som pludselig er
> begyndt på at lukke sig selv ned, når jeg prøver at komme ind på visse
> sider.

Jeg havde samme problem efter at have opdateret til IE7. Jeg tror nok
det var noget med en Adobeudvidelse eller en Googleudvidelse, som
foraarsagede problemet. Proev at tjekke de udvidelser du havde
installeret i IE6 for at se om de kan vaere problemet.

Mikkel