surftown post ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 18-05-07 22:33

Ohh hvad er det jeg overser :) ?
jeg er gået ind har oprettet en e-mail adresse

Det her står som det skal

Indgående POP3 Server mail.domænet.dk
Udgående (SMTP) Server mail.domænet.dk

password = ok

domænet er aktiveret - jeg kan sende fra webmail ( men det kommer ikke
frem )

skal man yderligger aktivere e-mail adresser ?

Mv.
Bo M Mogensen

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 18-05-07 22:39

fejl melding :

Meddelelsen kunne ikke sendes, fordi en af modtagerne blev afvist af
serveren. Den afviste e-mail-adresse var
'jorgen@domane.dk'. Emne 'jorgen@domanedk', Konto: 'mail.xxxx.dk, Server:
'mail.'mail.xxxx.dk, Protokol: SMTP, Svar fra server: '552 sorry, your
envelope recipient domain must exist (#5.7.1)', Port: 25, Sikker (SSL): Nej,
Serverfejl: 552, Fejlnummer: 0x800CCC79

Fra : OverRide

Dato : 18-05-07 22:53

Bo M. Mogensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> frem )
>
> skal man yderligger aktivere e-mail adresser ?

Virker som det domæne ikke er aktivt i dns

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 18-05-07 23:06

"OverRide" <pm@cyberfreaks.dk> skrev i en meddelelse

> Virker som det domæne ikke er aktivt i dns

hvordan bliver det - det ?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-05-07 23:21

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev :

>hvordan bliver det - det ?

Hvad har dit spørgsmål med webdesign.html at gøre?

Sjovt at du altid kritiserer andre folks valg af grupper, andre
fejl i indlæg, men du kan ikke selv finde ud af at bruge de
rigtige grupper.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 19-05-07 08:44

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«

Ohhhhhhhhhhhhh Get a life Knud .... selv om det måske ikke lige er det helt
rigtige gruppe
så går verden jo ikke under fordi man lige hjælper hinanden med et lidt
perferisk problem.
jeg sprørger slet og ret fordi jeg ved der sider nogen i gruppen der om
nogen steder kan hjælpe mig med dette lille ireterene problem

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-05-07 09:14

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev :

>jeg sprørger slet og ret fordi jeg ved der sider nogen i gruppen der om
>nogen steder kan hjælpe mig med dette lille ireterene problem

Der er sikkert også en i news:dk.fritid.dyr.hest, der ved noget
om det, så jeg synes du skal spørge der i stedet for.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 19-05-07 11:05

> Der er sikkert også en i news:dk.fritid.dyr.hest, der ved noget
> om det, så jeg synes du skal spørge der i stedet for.

Sludder folk der skriver og læser i denne gruppe har kendskab til hjemme
sider og domæner
og selv om det måske ikke lige har noget med html kodning at gøre - så er
der mange der ikke er bange for lige at give en hånd med
et problem som de kender til ....så jeg synes du skulle bidrage med noget
der hvor du har noget at bidrage med i stedet for at blive fortørnet
over en skribent lige beder om hjælp til et problem som der sikkert er nogen
af de andre skribenter der har erfaring med - nu skal man selvf ikke skrive
100% ot indlæg men skulle man en sjælden gang have et problem der lige
strækker sig lidt uden for fundatsen så er ingen skade sket.

Fra : Jørn Andersen

Dato : 19-05-07 12:41

On Sat, 19 May 2007 12:05:17 +0200, "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com>
wrote:

>"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

>Sludder folk der skriver og læser i denne gruppe har kendskab til hjemme
>sider og domæner

Én ting er at du kommer til at poste et off-topic indlæg - det kan ske
for os alle. Men jeg forstår ikke, at du fremturer med at det skam er
helt OK i stedet for at flytte spørgsmålet?

Kerim har helt ret: Spørgsmålet hører ikke til her.
Spørg fx i mail-gruppen.

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 19-05-07 22:15

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> skrev i en meddelelse
i stedet for at flytte spørgsmålet?

> Kerim har helt ret: Spørgsmålet hører ikke til her.
> Spørg fx i mail-gruppen.

Knud ånder og lever for at den slags ...

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-05-07 22:43

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev :

>Knud ånder og lever for at den slags ...

Bortset fra at jeg ikke hedder det og har ikke gjort det i over
et år, så hvem er det, der mest skaber sig i netikettegruppen og
er sure over både det ene eller andet?

Hvis det ikke var fordi, du gør det, så havde jeg blot ignoreret
tråden.

Du forlanger andre skal følge netiketten, men du gør det ikke
selv.

Fut: news:dk.admin.netikette

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : rene

Dato : 28-05-07 18:46

> [...]
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«

ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende

Fra : Dennis Munding

Dato : 19-05-07 12:49

Hej Bo!
"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> frem )
>
> skal man yderligger aktivere e-mail adresser ?

Er det webmail eller Outlook (Express), der volder problemer?

Umiddelbart ud fra det, du skriver her, så får det mig til at tro, at det er
Outlook (Express), da jeg ikke kan se nogen steder man kan angive POP3 og
SMTP på webmail....

Dennis Munding
http://tolkecentret.dk/ - Tolkning, oversættelse, rådgivning og kurser!
http://pe-vagtservice.dk/ -Et sikkert valg til at passe på dine værdier!
http://munding-webdesign.dk/ -Vi ses! - ganske enkelt...

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 19-05-07 22:17

"Dennis Munding" <mail@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Bo!

Hej Dennis :)

> Umiddelbart ud fra det, du skriver her, så får det mig til at tro, at det
> er Outlook (Express), da jeg ikke kan se nogen steder man kan angive POP3
> og SMTP på webmail....

Nahh problemet er lokaliseret det er dns der ikke er aktiveret ....det er
noget med at surftown og hostamaster tror jeg de heder de skal lige
kordinere tingene med hianden før domænet virker ...

Fra : Dennis Munding

Dato : 20-05-07 11:50

Hej Bo!
"Bo M. Mogensen" skrev i en meddelelse:
> [...]
> noget med at surftown og hostamaster tror jeg de heder de skal lige
> kordinere tingene med hianden før domænet virker ...

Ok! Ja, det er vist rigtig nok - mener at der går en til 2 dage, før det
virker...

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-07 01:41

Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
> ....det er noget med at surftown og hostamaster tror jeg de heder de
> skal lige kordinere tingene med hianden før domænet virker ...

Hvem er "hostamaster".
Er det en grillmaster der har fået hoste ??