MS Windows
briani 27239
Outlook Express / sætte skriftstørrelse f~
Fra : torben

Dato : 16-05-07 12:59

Hej

Kan man sætte skriftstørrelse til 12 og få den til at være fast på 12 når
man lukker den ned og åbner outlook express igen senere.

-
Torben

Fra : Hans

Dato : 16-05-07 15:59

"torben" <spamfri@spamfri.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan man sætte skriftstørrelse til 12 og få den til at være fast på 12 når
> man lukker den ned og åbner outlook express igen senere.

Ja.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-05-07 16:26

Den 16-05-07 16.58 skrev Hans følgende:

> Ja.

Hvor er det dog befriende dejligt med alle de hjælpsommme mennesker i
nyhedsgrupperne. Desværre kom du til at klikke på Send, før du fik skrevet:

Hvis det er i mails, som skal sendes:
Funktioner => Indstillinger => fanebladet Meddelelse => knappen
Skrifttypeindstillinger ud for Post => vælg den ønskede skrifttype og
-størrelse.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få dit tastatur til at lyde som en gammel skrivemaskine eller en

Fra : Hans

Dato : 16-05-07 18:50

> Hvor er det dog befriende dejligt med alle de hjælpsommme mennesker i
> nyhedsgrupperne. Desværre kom du til at klikke på Send, før du fik
> skrevet:

Hvad i spørgerens spørgsmål har jeg ikke svaret på?

Fra : John T.

Dato : 17-05-07 12:54

"Hans" <hans@susaa.xx> skrev i en meddelelse

> Hvad i spørgerens spørgsmål har jeg ikke svaret på?

Fy for den, spørgeren glemte at skrive:
" Hvis man kan, hvordan gør man så"
Den var også svær at regne ud !!
John

Fra : Hans

Dato : 17-05-07 16:34

"John T." <tilsted.bingo@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Fy for den, spørgeren glemte at skrive:
> " Hvis man kan, hvordan gør man så"
> Den var også svær at regne ud !!
> John
Ja, der er herrer og damer, der i denne gruppe gerne gætter og elsker at
udstille deres uendelige uvidenhed. Svar på det, der spørges om, hvis man
kan - ellers lad være.

Fra : Allan Vebel

Dato : 18-05-07 01:46

Hans skrev:

> Svar på det, der spørges om, hvis man kan - ellers
> lad være.

Ja, men du manglede et uddybende forklaring til dit
ultrakorte svar - det er lidt for billigt bare at svare med
et enkelt ord

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk