Router logger stofanet af næsten hele tide~
Fra : Anders Pedersen

Dato : 17-05-07 15:40

Vi har det problem at vi bliver logget automatisk
af stofanet bare i løbet af få min.
dvs. bare man læser en tekst på en side og skal klikke videre er man
pludselig blevet logget af.
Det kan ske ved inaktivitet i løbet af bare 1 min.

Vores forbindelse er delt med en D-link di 604 router med 2 pcer
tilsluttet med kabel.
Jeg er ret sikker på det er routeren der logger afbryder fotbindelsen.
Vi har en gang fået routeren bytten på reklamations retten på grund af
andre ting.
Vi har tidligere haft en billig Nortq router fra Aldi hvor der ikke har
været problemer.

Har nogen et bud på hvorfor at routeren logger af heletiden, og hvordan
det undgå´s

Fra : NoOne

Dato : 17-05-07 16:09

On Thu, 17 May 2007 16:39:31 +0200, Anders Pedersen
<anders.boeghNOSPAM@jubii.dk> wrote:

> [...]
>Det kan ske ved inaktivitet i løbet af bare 1 min.
>
>Vores forbindelse er delt med en D-link di 604 router med 2 pcer

.... I har den nyeste firmware i jeres 604'er ?

ftp://ftp.dlink.se/Products/di-products/di-604/drivers_firmware/

RaZoR :)