Hvilken type PSU og Harddiske ville kan i ~
Fra : Totorules

Dato : 17-05-07 11:32

Hej

Jeg mangler lige at få de sidste detaljer på plads til min nye maskine. Jeg
er i tvivl om hvilke hardiske jeg skal benytte mig af. Jeg har behov for
megen plads både tilarbejde og generelt lager
Hvad PSU angår ville jeg gerne rådes hvilken model i ville bruge til
nedenstående konfiguration

Kommende konfig

MB: Evga 680I
Grafik Asus EN8800gts
Cpu: Intel E6700
evt 4 X Maxtor sata diske 320 gb pr stk
Plextor dvd brænder
Antec 182
m.m

Mvh Bille

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-07 13:58

Totorules wrote:
> [...]
> Jeg har behov for megen plads både tilarbejde og generelt lager
> Hvad PSU angår ville jeg gerne rådes hvilken model i ville bruge til

Jeg har gode erfaringer med Samsung SpinPoint T166 diske. Har pt. en 320
Gb/16 Mb SATA-300 og den koster omkring 630 kr. De er utrolig støjsvage og
på højde med klassens andre hvad angår ydelse.
Hvis du vil have mere garanti, så vælg Seagate. De yder 5 år.

Som PSU må man vel anbefale SeaSonic S12 som klassikkeren.

/Martin

Fra : Aardvark

Dato : 18-05-07 19:44

"Martin" <---> wrote in

> [...]
> Hvis du vil have mere garanti, så vælg Seagate. De yder 5 år.
>
> Som PSU må man vel anbefale SeaSonic S12 som klassikkeren.

Er enig med Spinpoint diskene. Har selv 2 x 160 GB SATA2 i RAID.
De er bom stille, og kører super.
Jeg bruger selv en Xilence 480W PSU, den leverer rigeligt strøm til min
konfig.

/Brian