Hjælp til Nokia N95
Fra : Finn N

Dato : 17-05-07 11:47

Hej .
Er der nogen her der ved lidt om navigation på N95.Jeg har hentet maploader
og kort til den.Jeg kan simulere en rute med tale uden problemer.Men så når
jeg vil navigere rigtigt i min bil kan man registrere og det koster 521kr.
for tre år.Det er også fint nok,men hvordan registrerer den når jeg har
betalt?.Får man en kode tilsendt eller hvad???
Venlig hilsen Finn Helsingør

Fra : Peter

Dato : 17-05-07 12:42

Hej.

Vil det sige at ud over telefonen, som i følge reklamerne har indbygget
vejviser-system ab. fabrik, så skal man også betale yderligere for at man
rent faktisk kan bruge systemet ??

--
Peter

Fra : Truckster

Dato : 18-05-07 00:25

On Thu, 17 May 2007 13:42:02 +0200, "Peter" <pd@tta.dk> wrote:

>Hej.
>
>Vil det sige at ud over telefonen, som i følge reklamerne har indbygget
>vejviser-system ab. fabrik, så skal man også betale yderligere for at man
>rent faktisk kan bruge systemet ??

Ja!!! For at bruge navigationsdelen skal man.

Fra : Peter

Dato : 18-05-07 07:06

Hej.

> Ja!!! For at bruge navigationsdelen skal man.

Virkelig flot....!
Og så havde de den endda med i en lille test i Rabatten på DR1 igår.....
- den er vist ikke ret imponerende........

Men hvad kan man også forvente af en Nokia.....

--
Peter

Fra : Finn N

Dato : 18-05-07 07:54

Hej igen.
Ja jeg synes også det er lidt dårlig reklame for telefonen.Der står ingen
steder at man skal betale for at navigere.Men så når man er kommet lidt over
det,så kan man ikke få at vide nogensomhelst steder hvordan registreringen
virker.Heller ikke ved at ringe til nokia.dk.Hvis jeg skal på gprs eller
nettet hver gang jeg skal bruge den er jeg da ikke sikker på jeg vil bruge
den nogensinde.Tænk hvis man er i Sverige hvor jeg vil bruge den meget og
skal wappe hver gang man skal brug den .Det bliver sku da dyrt.Nå men jeg
venter stadig på hvordan registreringen virker og hvem man betaler
til.......?????
Venlig hilsen Finn
Helsingør.

Fra : Kim

Dato : 18-05-07 11:58

"Finn N" <norbom@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den meget og skal wappe hver gang man skal brug den .Det bliver sku da
> dyrt.Nå men jeg venter stadig på hvordan registreringen virker og hvem man

Du kan købe Tomtom eller Navigon til den i stedet.
Så er du ude ovre at skulle downloade kort hele tiden..

Mvh, Kim

Fra : Finn N

Dato : 19-05-07 07:22

Hej Kim.
Det lyder som en god ide du gav mig der.Hvad er det for en udgave man skal
købe af tom tom.Og fungerer den 100% på N95?.

Fra : Kim S

Dato : 19-05-07 08:15

"Finn N" <norbom@city.dk> skrev i meddelelsen
> Hej Kim.
> Det lyder som en god ide du gav mig der.Hvad er det for en udgave man skal
> købe af tom tom.Og fungerer den 100% på N95?.
> Venlig hilsen Finn Helsingør

Der er Tomtom til Symbian. Sidste version er vist 6.

Mvh, Kim

Fra : Finn N

Dato : 19-05-07 11:21

Hej Kim
Tak skal du have det prøver jeg.
Hilsen Finn Helsingør

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 21-05-07 16:44

> Hej Kim
> Tak skal du have det prøver jeg.
> Hilsen Finn Helsingør
>
> "Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i meddelelsen

Er wayfinder ikke noget billigere end Tom Tom?

Ved så ikke om den kan bruges til den model, men den findes da til Series
60.

Jan Johansson

Fra : Kim S

Dato : 21-05-07 15:53

"Thunder (4920 Søllested)" <thunderFJERN@pc.dk> skrev i meddelelsen

> Er wayfinder ikke noget billigere end Tom Tom?
>
> Ved så ikke om den kan bruges til den model, men den findes da til Series
> 60.

Der findes osse en udgave af Navigon til Symbian.
se www.navigon,com

Mvh, Kim