Efterlyser melodien Do mi so
Fra : Birgitte

Dato : 16-05-07 10:03

Ovennævnte Do mi so, var på nokia telefoner og jeg vil så gerne have den på
min nye.
Kender du et sted jeg kan hente den, så bliver jeg rigtig glad

Mvh. Gitte

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-05-07 10:20

On Wed, 16 May 2007 11:02:44 +0200, Birgitte wrote:

> Ovennævnte Do mi so, var på nokia telefoner og jeg vil så gerne have den på
> min nye.
> Kender du et sted jeg kan hente den, så bliver jeg rigtig glad

Ja og hvis nogen ved hvor den kan findes til en SE 810 ville jeg blive glad

Mvh
Jesper

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 16-05-07 12:54

"Birgitte" <bbramsen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Ovennævnte Do mi so, var på nokia telefoner og jeg vil så gerne have den
> på

Den har jeg ..kan jeg sende den på din e mail

--
ad

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 16-05-07 12:58

> [...]
> på min nye.
> Kender du et sted jeg kan hente den, så bliver jeg rigtig glad

Ligger i dk.binaer

--
ad

Fra : Birgitte

Dato : 29-05-07 06:37

> Ligger i dk.binaer
>
> --
> ad

Tak skal du ha'.
Desværre var jeg ikke hjemme før den var forsvundet fra gruppen.
Jeg mente man kunne finde gamle filer på Google, men det gælder måske ikke
DK-binaer.
Hvis du gider have besværet en gang til, må du gerne sende den til min
mailadr.

Mvh. Gitte

Fra : Birgitte

Dato : 29-05-07 06:42