Indstillings ? til en N6230
Fra : Andersen [3650]

Dato : 15-05-07 22:41

Kan ovennævnte model ikke sættes til at
der kun kan ringes til numre i tlfbogen??
Såfremt det er muligt, kan man så blot
indsætte et nummer for efterfølgende
at ringe til det (omgå begrænsningen)?

Andersen [ 3650 ]
Smid brugere af SPAMFIGHTER i søen

Fra : Kim Larsen

Dato : 17-05-07 12:50

"Andersen [3650]" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> Kan ovennævnte model ikke sættes til at
> der kun kan ringes til numre i tlfbogen??
> Såfremt det er muligt, kan man så blot
> indsætte et nummer for efterfølgende
> at ringe til det (omgå begrænsningen)?

Jeg har en Nokia 6230i (bemærk at det er i - modellen).

Her er det sådan man gør:

-> Indstillinger > Sikkerhed -> Begrænsede Numre

Slå denne funktion til og så er det slut med at kunne ringe til numre uden
for telefonbogen.

Du kan tilføje numre til telefonbogen mens begrænsede numre er slået til men
så længe at funktionen er slået til kan du _ikke_ ringe til de nytilføjede
numre

Hvis funktionen slåes fra og til igen kommer de nytilføjede numre jo sikkert
nok med i gruppen der kan kaldes op til men det er en anden historie som jeg
ikke har testet.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Andersen [3650]

Dato : 17-05-07 17:36

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Nokia 6230i (bemærk at det er i - modellen).

Det virker også på en 6230.
Tak for hjælpen.