sprog på nokia 6131
Fra : GOnZo

Dato : 15-05-07 20:39

hej ng
jeg håber at der er nogen der kan hjælpe her..
konen har lige opdateret sin nokia 6131 fra version 3,5 til version 6,10 og
nu har den misted dansk

nogen der har en ide

Hilsen Jan

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-05-07 16:25

"GOnZo" <ernbro@"_Slet-remove-this_"bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg håber at der er nogen der kan hjælpe her..
> konen har lige opdateret sin nokia 6131 fra version 3,5 til version 6,10

Hejsa

Det gør man kun 1 gang, det er en parallel importeret telefon og sprogpakken
forsvinder ved opdatering og derefter kan kun de originale sprog vælges (
mon ikke de nu er øst el. syd europæiske )

Jeg taler af erfaring, det koster 250 kr. at få den danske sprogpakke lagt
ind igen, hos en Nokia forhandler ( Telekæden )
Hvis nogen kender en letter måde eller billiger måde, ville det da være rart
at høre??

Venlig hilsen
Jesper c",)